Friday, April 6, 2018

Penat..Kepenatan...

sejak dua menjak ni memang daya ketahanan badan tu macam orang tua beb. haha faktor usia la kot kan.. gemok pun ye. haha aku mengaku lahh..tapi kat sekolah bukannye lah aku ni aktif sangat pun.. tak jugak bersenam bersukan berlari2..naik turun tangga untuk pegi kelas dan bilik guru je. kantin ? memang tak lah.. haha so bila aku fikir2 balik kan.. kenapa selalunya aku rasa letih gila ..letih gila2 sampai tak boleh nak digambarkan dengan kata2..cewah.. mungkin faktor cuaca juga. sekarang ni kan terik. terik gila..dan juga aku rasa kenapa aku ni kalau penat memang penat namatey... haha separuh tenaga aku sehari2 dah aku guna untuk tahan sakit..ye memang. sakit yang dah rasa biasa. kalau tak sakit tu macam luar biasa pulak. tapi bila tak fikir sangat takda rasa apa pun.. time kat skolah masih boleh kesana sini..naik turun tangga.. walaupun seksa ya amat tapi ku gagahkan jua. tapi cuba lah menghampiri waktu balik..tudiaa lunyai.. balik tu boleh lagi bertahan kalau nak kemana2 pun (alasan nak berjalan) . tapi once dah sampai rumah. lepak beb. lepak gila... kalau sampai rumah awal memang aku tido dlu. maghrib baru bangun. tapi kalau lewat sampai rumah.. lepas maghrib memang aku dah tak boleh bertahan.. terus hanyut.. kalau mampu bangun pukul 12 aku boleh la buat kerja.. dah kalau terbabas sampai subuh? selamat jalan la... nasib semua tu.. haha

sekian..



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...