Sunday, October 13, 2019

SELAMAT HARI LAHIR HK

SelamatHariLahir SUAMI SAYA.. yup CintaHati tahun ni dah bergelar Suami. hehehe masih lagi tak dapat sambut sama2.. dan masih lagi tahun ni aku post hadiah untuk Suami. cuma bezanya tahun ni post takda lah sehari dah sampai. makan masa jugak lah. nasib baik aku post tu awal. hehehe post kat kakak ipar. pastu mintak tolong dia past kat Suami. taknak post terus kat sekolah Suami. takut nanti kena marah pulak. haha






perfume tu beli lama dah.. suka betul bau tu. yelah Suami ni sejenis yang suka wangi2.. aku ni perfume satu je pakai sampai habis.. tapi perfume dia punya lah banyak. haha tapi aku tetap nak bagi sebab aku suka bau ni. jam tu pun sama. tapi jam beli last minit. Suami pun ada banyak gila jam. so memang bagi benda2 yang Suami ada banyak so insyaAllah lah dia akan pakai. hehehehe harap2 lahh

SELAMAT HARI LAHIR CintaHatiku Sayang....

semoga Allah sentiasa merahmati Suamiku.
semoga dipanjangkan umur..
semoga sentiasa dikurniakan kesihatan yang baik..
semoga sentiasa dimurahkan rezeki..
semoga sentiasa dipermudahkan urusan.
semoga sentiasa sayang saya.
ehh

#takpernahtaksayang
#sayangtakpernahkurang

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...