Wednesday, July 27, 2011

pekan k0b0i .. here i c0me ! edisi : jalan2 !

sambung lg .. ngeeee~  mula2 ble aku tau aku akan menunggu lme awal2 mmg da bajet kununnye nk nekad la p jln s0rg2 dlu .. masjid india ke .. times square kew .. xpn l0wyat  .. tp ble dipikir2kn balek .. adesss .. xbrani lak .. tk0t beb s0rg2 .. xpnh lg .. stakat sekitar pudu 2 bley la .. but then .. tah rajin lak aku mnunggu . sbb da lme x g jln s0rg2 .. maka lepas mkn ngn member 1 k0s (yg turut menuju ke t.malim atas niat yg sme) aku duduk la s0rg2 kt tmpt menunggu .. lme la jgk tnpa telinga disumbat earph0ne .. tp malangnye earph0ne r0sak kn .. so0 aku lyn je la lgu2 yg ade kt pudu tuh .. BORING~   tggu punye tggu .. si sara akhirnye smpai ..

so0 tanpa berlengah lg . j0m kte jln ! last2 pegi tmpt fav aku .. niat murni nye nk p cr handbag n cm biase la shawl .. bersemangat nih .. snggup lg nek lrt .. jln kt l0r0ng tuh .. then dgn rajinnye jln kaki je tanpa naek monorail .. lalu dpn bekas penjara pudu tuh .. dgn demam nye lg .. ah dah nk jln xhengat dh aku demam ke ape ke .. mmg peluh sejuk 2 dah berjurai2 la tggl x pengsan tgh jln jer .. bersemangat la kunun kn .. smpai kt TS . si sara cnfident nk mkn pizza .. setau aku cm xde kt TS .. tgk kt map pn xde .. so0 aku bt keputusan xdela .. huhuu (ade ke x sbnrnye ??)  mls carik lg kami amik la keputusan yg sgt briliant mkn kt McD .  yeah !! but .. errr apasal kentang x sedap ?? xpe2 0rg blanje mkn je .. but still .. hurm ! seb baek aku x 0rder yg mahal2 .. kang x pasal malu je 0rg blanje .. tp hadap jgk la peberet aku .. xbley cter ape .. haha tp kn yg best xhengat tuh .. meja mkn bt0l2 bwh laluan r0ller c0ster .. ngeh3 .. gler gempak .. seb la x terbabas menatang tuh ..

0keh c0ntinue .. lps mkn mmg niat murni aku nk cr beg .. tp cm biase la .. ble cr yg aku nk xde tr0s terhapus dah niat tuh .. so0 m0ving 0n 2 0ther niat which is SHAWL !! yeah .. aku nk tebus balek yg xdpt beli kt melaka aritu .. tp yg membuatkn hati aku hancus sesangat adalah ................. kenapakah tmpt yg slalu ade shawl n handbag 2 dah bertukar jd tmpt pameran k0rean f00d ?????? (sbnrnye ternyata da lme aku xdtg TS. tp tetap x puas ati !) even aku gler k0rea pn xbley trima la sbb time 2 aku nk sgt bli shawl ... huhuuu xpela nk bt cmne xde .. so0 aku carik la b00th yg ade jual .. yg aku nmpk sebiji je .. tr0s pegi nk belek punye belek 0keh ade jgk ... tp malang jenis kain xsme lembut .. (pengajaran la laen kali klau da berkenan n mampu tr0s beli je jgn tangguh2 !) walaupn dgn kerenah cik jurujual yg cm chipsm0re kejap ade kejap xde akhirnya dpt jgk aku shawl 2 .. ade tujuan laen sbnrnye nape aku terdesak sgt nk beli .. then aku cari la inner neck c0ver .. aiseh apesal xde eyh .. keciwa2 .. ingatkn klau xde itam pn dpt la wrna gelap2 .. ni xde jgk .. sume cerah2 .. serius aku xsesuai pkai .. huduh gler .. !

lps 2 aku g mne eyh ? 0oh tr0s balek ke pudu .. sbb member si sara ade hal .. xpela .. aku pn demam kn ... lme2 aku redah mau x dpt naek pentas .. hihiiii
nnt aku kasik cter psl hal seterusnya yg berlaku di tmpt yg dituju pulak .. mls dah letak gmbr .. dah terbiase lgpn cm lembap line nk letak gmbr .. eheh mianhae ..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...