Thursday, July 28, 2011

pekan k0b0i .. here i c0me ! edisi : sebel0m hari kejadian !

sesampainye kami ke KUO yg sgt2 la aku rindui .. tp sbnrnye rindu lg ke arked urmm .. cuma kali ni d0k menginap kt ku0 kn n it happen 2 be my ex-k0lej .. mne x rindu beb .. tp dpt tngkat 1 lak .. dlu gr0undfl00r . urrmmm d best part nih .. err bl0k lelaki . hahahaha .. (gatal !) dlu lalu je .. skrg dpt duk . ala 1 mlm d0esnt make any different p0wn .. dpt lak blik blkg .. eheh sme cm dlu .. adess .. mengimbau kenangan silam tuh .. (silam la sgt !) lega la akhirnya dpt baring kt tilam .. urghh .. brjln2 ketika dmm bkn lah 1 perkara yg menarik utk dikenang .. uhuk ! mse mula2 smpai kami (aku ngn si sara) terserempak ngn sue n tina (mmg duk sebilik pn mlm 2) n din skali .. die x serumah cuma sebelah umh je .. neber la uo0ls ~ slamber la die bley ckp aku mngembang .. 0kay fine ! knape sedeh ke ? hahaa xpela cik abg .. 0rg yg sy syg pn sudah menyayangi 0rg yg die syg .. sudah xde ape lg yg tggl ..

mse yg adedihabiskn utk berb0rak  la kn cm biase dh lme x jmpe .. puas gelak ktawa smbil mkn french fries yg msih lg berbaki .. so0 sedar x sedar mlm dh menjelma .. per0t pn lapar .. xdpt mkn yg bet0l .. so0 member ajak mkn kt tmpt yg klau ikutkn ati mmg aku xpegi .. tp xnk sesak2 kn pegi je la tmpt tuh .. aku xnk sbb slalu sejam xtentu aku dpt mkn .. tp sbbb myb byk bnde nk cter kn so0 aku xdela kesah sgt .. as i expected mmg lmbt la .. tp xpe .. puas brcerita .. lgpn d0rg dpt durian xbpe ingat kt nasik agaknye .. tgk je la d0rg mkn .. aku xbrani nk mkn beb .. ble nasik dah smpai .. MAK AIH ! GILER BANYAK ! alhamdulillah .. tp 1 pnggan aku tgk bley mkn 2 0rg .. tp mkn sl0w la beb .. laju2 mau pecah per0t . maka smbung la kami ceirta yg tertggh .. ntah kul bpe balek nye .. aku rse dlm kul 10.30 k0t dkt2 kul 11 la bru blah .. otw blek 2 lalu la kt kedai mkn kt arked .. mujur xmkn kt situ .. gler rmai 0kay .. aiseh malunye jln kt situ ..

sblm ni ade 0rg janji nk blanje minum air fav kt tmpt fav aku . tp myb die bz jln2 ngn family die k0t .. aku xnk la kacau .. lgpn aku xbley minum air tuh .. kang x pasal batuk ntah ble nk 0k nye .. so0 aku blek je la .. ble jln nk g blek ku0 tuh .. aku terpikir .. err malu k0t nk kuar ngn die g minum kt tmpt biase .. yela aku dah la plus size .. MALU2 ! seb baek la xjd .. 2 pn sbb aku saje lengah2 kn ble die msj mse aku da ade dlm bilik . lgpn aku nga kusut ngn hal kasut .. mls nk kuar2 . (kunun nye la..) tp mane la aku bley t0lak .. last2 cair jgk ... huhuu . RINDU beb ! ni last dpt kuar sme .. pasni xde dah .. err kuar pn da dkt kul 12 .. duk lepak kt dpn 0pis .. pak guard pn da s0und .. kuar jap ah .. ehem3 mane ade kdai bkk dah .. tggl 1 je . yg laen dh kemas2 .. yg tggl 1 tu pulak rmai 0rg2 yg die kenal .. die xst0p maka aku pn phew~ seb baek .. hahaa malu la .. xnk aku ..

xpela .. xdpt minum dpt jmpe die pn jd la .. terubat sket rindu aku ..
cinta aku akan tetap ade malah mkin bertambah selagi bel0m ade 0rg yg cinta aku mcm mane aku cinta kt die !
biar la die dah ade 0rg yg die syg .. biar die bahagia .. asalkn aku bahagia ble tau die bahagia ..
jgn tnye ape yg aku ske ape yg aku gler tntg die . ape yg aku tau aku CINTA ! aku cinta dia !
(mlm tid0 lena)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...