Friday, July 29, 2011

alhamdulillah .. after 4 years .. its finally paid 0f .. (part 2)

haa .. smbung cter .. mse tgh tggu giliran nk naek atas pentas (nebes uo0ls !) aku duk la ngn insan2 yg bergelar nurul2 semuanya .. ramai jgk upenye nurul dlm clas aku .. (xdela ramai sgt sbnrnye . aku pn xkira) aku ni dah la kusut psl kasut .. bkn ape .. aku kn x biase pkai kasut tumit .. tumit yg runcing lak tuh .. klau wedges aku biase je .. dah yg bertutup ade yg tajam je kn .. urrmmm .. agak2 ape plan aku ? mlm 2 dah puas la aku carik .. masak xde ! sudahnye aku suh la mak aku yg masih bel0m bert0lak lg carikkan pape kasut yg sesuai .. OKAY TAKDE YE . then plan aku nk pkai adik akunye aje  . but then putih k0t .. k0n0n nye xbley la .. hurmm .. so0 trpakse la aku nekad je .. (2 kesah mlm sebelumnye) ble kt sitc ni pulak .. excuse me ! belambak k0t yg pkai kasut c0kelat cair la putih lah .. hampeh x?? dan lg 1, alahai aku ingatkn kami kne berbaris pnjg sblm nk naek pentas .. upenye baris by baris je .. disebabkan dak ge0g agak la ramai maka 0rg2 yg giliran awal2 ni smpat lg duduk . tau aku xyah ler susah2 nk mencari kasut .. rembat je sesape punye .. hurmm .. ngek jgk aku ni kdng2 .. hahaa dah 2 agak2 ape yg aku buat .. dan dgn selambenye aku pn bgun "maap2 ... tumpang lalu" hahaa .. dgn kaki ayam aku pegi la kedpn sket mntk simpati nk pinjam kasut .. haha lawak la aku ! xkesah la yg mcm mane pn .. asalkn bkn tumit runcing . huh ! sape mangsa aku ? Imani .. hehee thanks darL ~ kasut dah dpt .. walaupn cm besar sket pkai je la .. hihiii .. 0rg da bg pnjm kira bagus .. syukur



0ke0ke .. mase dah time ! huhuu .. nebes beb .. memanjang aku selawat .. yela aku ni bkn ley caye sgt kaki nye .. tgk2 tersungkur lak nnt .. haaa xnk lak malu seumur hidup terdesak nk pemes .. 0keh .. dr jauh aku da nmpk Tan Sri Pro-Cansel0r .. muka baek sweet je aku ske .. ngeh3 ble cik. N dpn aku dah berlepas .. 0kay my turn ! menyusun langkah dgn penuh s0pan membawa segala lemak yg ade nih menuju ke arah Tan Sri Pro-Cansel0r .. TERIMA KASIH TAN SRI ! (^________^)V  (tp aku xdela bt peace la eyh ..) pastu aku menyusun langkah lg dgn senyum sengih .. ngeh3 .. turun tgga baek je .. TAPI ! adeh .. kne jln melalui parent2 lak kn .. adeh ! t0uching la aku .. seb baek la mak abah duk kt sebelah sne .. klau sblh sni adeh mau aku nanges .. dh smpai habis tmpt duduk parent tuh hahaa dah ade pulak parent si sara . huhuu maka bersalam lah aku .. dah satu hal lg aku bersalam2 la pulak ngn mak si sara .. hahaa td dh bt hal bg beg kt mak aku .. mcm2 la tindakan luar kawalan aku .. 0keh dah smpai blek tmpt td .. weyh xsangka dah settle dah .. kejap je .. ALHAMDULILLAH !mse Tan Sri Pro-Cansel0r berucap lak  .. dah bley lak aku terpana .. kagum dgn bait2 kata yg dia ungkapkan .. fuh dramatis ! ntah la cara cakap la bahasa die la senyum die lg paling xtahan sedap kami kne perli .. hahaa die ckp agak bising .. dah kata dibernarkan bt cm tuh .. naseb la kn .. 0k lah .. tata Tan Sri Pr0-Cansel0r . sem0ga kte dpt jmpe lg ..

skrg mse utk kuar dewan .. huhuuu nak nanges aku tp ade lawaknye jgk .. apesal la aku xjmpe mak abah aku .. padahal baris agak dpn k0t .. tp bg0s jgk x jmpe .. klau x mau berjurai air mata aku .. serius ! ble smpai luar pn xde 0rg yg tggu .. sedeh xmcm 0rg laen .. sume bersambut kt luar .. s0b .. s0b .. xpela aku tggu je la sara .. hp aku pn ade kt die . lgpn kami nk kne amik gmbr kt dpn library .. be sara kuar die pn ckp ape la naseb kte dua ni sesame parent ilangkn diri .. hahaa padahal sendiri yg x perasan .. dgn sedehnye kami menuju la ke library .. tgk 0rg laen dah kne peluk sume siap dpt bunga lg .. xpe2 .. gmbr dlu .. cantek kami p0sing2 hehee nmpk dah mak abah ! (sbnrnye td d0rg l0m kuar pn ! malu jerk !) settle brgmbr dpt la aku bunge .. heheheeeee .. walaupn aku xbp0e ske bunga tp da dpt kn  amik je la .. then brgmbr kejap .. sket je .. yela 0rg xde kamera .. gne hp je amik gmbr ... mentang2 a gne hp sungguh x ikhlas la 0rg yg aku mntk tlg utk amikkn gmbr tuh .. yela biasela kes d0uble standard nih .. sy DAH BIASE la encik ! xterase pn .. cme 0rg laen pn nk ade gmbr yg el0k jgk encik .

kat pintu masuk SITC

family aku

teman2 rapat merangkap orang2 yang aku sayang yang sempat bergambar bersama .

lepak kat tasik pr0t0n

settle kt kmpus maka bergerak la kami ke pr0t0n city .. hehehee mmg aku nk sgt amik gmbr kt sne .. mula2 cm nk ke kalumpang .. tp dh jumpa air mst aku nk berendam lak nnt .. so0 pr0t0n city je la .. dpt lalu kilang pr0t0n yg ade dewan kuliah yg hebat tuh ! (skrg xtau la gne lg ke x) kejap je kt sne .. s0lat kt masjid kt tasik pr0t0n 2 then balek semula ke kampus hantar jubah n amik trnskrip ... bersama2 lg dgn si sara .. huhuu last jmpe k0t kn .. ble smpai kmpus . OK RAMAI ye ! maka beratur la dgn sabar .. DAH DAPAT !!! ape ??? transkrip akademik la ... itu la ape hasil aku dpt bntuk hardc0py . hasil aku blajar sepanjang 4 tahun nih .. alhamdullillah ... sekian lah sahaja utk cerita k0nv0 .. maka selepas itu kami balek la semula ke selatan ..

seri0usly .. masa berlalu dgn pantas ye kwn2 ! beringatlah !



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...