Tuesday, August 2, 2011

5 minit lg .. !

2 la yg menjadi tabiat aku sejak 4 tahun lepas .. dan ia menjadi semakin kerap lepas aku pindah ke umh arked .. skrg ni cter psl puasa la .. ape yg menjadi tabiat aku mse studentlife or kampuslife . dari sem satu kebiasaannye aku x blanje byk utk berbuka .. salah satu sebab mst la xde duit kn .. sbb yg kedua lak aku mmg terkenal dgn sifat jimat cermat yg lebih kearah KEDEKUT .. huhu biasenye pling byk aku blnje pn 3inggit .. ade jgk la skali skala lepas gian aku blnje byk2 .. 2 pn klau lepas mak aku msukkn duit la .. hahaa sbb cnfirm2 la kn puasa 2 agak lme slps ptptn kuar . maka mne ade sen dah .. tp mmg dh fav aku tau fu fa .. aku xtau la ape yg sedap sgt .. mmg aku ske s0ya tp yg handmade je la .. yg s0ya k0tak aku x berkenan .. air pn aku minum s0ya handmade jgk .. lg sedap k0t .. tp kn mmg kenyang klau mkn tau fu fa .. walaupun nmpk sket je .. aku da ckup mkn 2 je .. huhu lgpn aku xmkn kurma .. xtau la knape . dr kecik mmg xmkn .. rugi kn .. myb satu ari nnt terbukak la jgk anak tekak aku dpt la mrase mkn kurma ..

mse duk k0lej .. xbpe bley nk msk sgt kn .. so0 hampir setiap hari selain tau fu fa ape yg aku mkn utk brbuka adalah nasi g0reng .. sbb nasi 2 singgit je .. cm kesian sket la duk kt k0lej .. tp yg best kenangan la dpt brbuka ngn dak2 umh .. walaupun bkn setiap ari brbuka ngn d0rg .. sahur aku xbrape mkn sgt la .. sbb ble mknn x panas aku jd muntah blek la pg tuh .. xpasal smpai batal puasa .. so0 bg mengelakkn keadaan itu brlaku mse sahur aku start xmkn pape .. bgun minum je .. 2 yg cm slim sket tuh .. tp ble cuti sem abes la aku blasah mkn pape jer .. saiz dh mngembang smpai skrg x surut2 lg .. hurmm ble dh duk umh arked cm best sesangat la sbb bley masak2 .. aku kn ske3 masak .. tp mse sahur still aku xmkn .. kadang2 je la mkn nye .. 2 pn klau ade mknn lebih .. selain 2 selalunye aku bgun dekat2 nk 5 minit abes wktu sahur . bgun bt air mil0 then smbung tgk anime .. huhuu setiap kali puasa cm tuh .. mse kt arked mmg dh cnfirm ari2 aku brbuka ngn tau fu fa .. tp sme cm mse k0lej .. x setiap ari aku brbuka kt umh .. tp ble kt umh mmg meriah .. hsmate klau beli mknn dh cm nk bkk gerai bazar ramadhan .. masing2 kn .. aku ske mngikut aje .. cuci mata .. at least dpt mrase sket2 .. hihi

pape pn .. aku rindukan suasana sahur n brbuka campuslife .. mem0ri itu indah !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...