Wednesday, August 31, 2011

2 Syawal : Rindu Terubat vs MERDEKA DAY !

antara hari yg bermakna dlm hidup aku !!! aku dpt jumpa salah se0rg drpd sayang aku !! yeah ! lyz !!! miss u damn much !! walaupun hari bermula dgn sgt lah b0san (xtau nk buat ape) tp mse berjalan dgn pantas ble duk sibuk tggu lyz .. sibuk la sgt smpai aku tertid0 .. hahaa xingat lak die smpai kul bpe .. tp xpela .. berbal0i la dah lme gler x jumpa .. anyways thanks la sbb susah payah cr umh smpai jumpa walaupun x susah mane sbnrnye .. dtg ngn family lg .. kak lin pn ade .. sejuk mata tgk Fitri pkai shawl .. cute ape .. huhuuu tp kn .. gmbr lupa nk amik sbb excited sgt .. huhuu selain jmpe lyz dpt jgk jmpe cik ijau .. besar dah die .. sedap 2 klau bawak tid0 .. hihii pasni ntah ble la dpt jmpe lagi .. nnt klau da dpt gmbr aku edit blek la p0st nih .. huhuu

syawal merapatkan yang jauh .. 
sbb itu digalakkan berziarah n beraya utk merapatkn lg silaturahim ..

adakah anda sedar bahawasanya 2 Syawal jatuh pada 31 Ogos ????? its MerdekaDay uo0llss !!!
merdekakan la diri anda drpd kongk0ngan anasir2 yg lngsung xde hak nk k0ngk0ng hidup anda .. (tetibe jerr)



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...