Monday, August 15, 2011

datuk tetap HEBAT!!

dah dat0k mane la pulak nih..bkn datuk aku tapi2..Datuk Lee Ch0ng Wei lew..haha.sape tgk final ch0ng wei ngn lin dan??! aku..aku..aku!!! hahaa klau final ad 2 org ni cnfirm la aku xlepas tgk.brbal0i k0t. lg game ahad mlm .snggup xtgk stanza cinta.haha.xtgk aar0n 2 kira 'big thing' lew.haha.

Sengit xsengit kau..cbe klau 0rg len.ad cm 2?mmg x la.aku xsalahkn ch0ng wei utk kekalahan mse 2.tabik k0wt! kau ade? klau aku cnfirm xbley men under presure cm 2.tp kn klau diimbas blek game2 yg lepas (baek x ayat aku?haha) ble lin dan dh sipi2 nk dptkn mata last mst die punye teruja cm xsabar nk bkk p0se klau ngadap peps! ais.hahaa 'big thing' 0kay. tp klau lin dan dh mcm da msuk wktu brbuka tp still tggu k0muter xsmpai2 lg.hehee. datuk bt la muka excited sket ! sedeh beben0r teman neng0k.

Tp xpela.kira nice game la aritu.xdala rugi tgk lelame.gap mata 2 gler sengit k0t xdala kna tggl jauh.xpe2.theres always be next time. 4 th0se yg hanya tau nk salahkn ch0ng wei.tgk diri sndri dlu la.kau b0leh ? tahniah datuk 4 d great game.u'll always make us pr0ud !

aku mmg da lme xmaen bdmint0n.xbpe ske game yg memenatkn bdn la.aku syg lemak aku ! hahaa ! sekian.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...