Saturday, August 20, 2011

nasi kerabu o0h nasi kerabu ..

ni cter smlm punye . bersemangat nk dapatkn nasi kerabu ! tringin beb dah lme x mkn .. huhuuu mula2 aku ingat nk beli kt psr mlm yg dkt ngn umh je .. then ble azie ajak p mu0 aku ikutkn je la .. lpas g ppd kte0rg cm trase nk pegi bazar sblh jubli intan .. cm tringin nk beli air katira .. but then cm ntah la xbiase beli kt situ kn xtua mne yg sedap mne yg bt cincai jew ..  r0nda2 punye r0nda .. alamak aii ! apesal x ade nih ??? k0npius aku .. xkn la tmpt2 cmni xde kn .. pastu bru aku prasan ade 1 lg gerai k0s0ng xde ape tau .. ble tgk banner blkg .. yessss !!!!!!!! hahahaa nasi kerbau beb ..... TAPI xde lg la .. l0m start bisnes . so0 kami p cr nasi ambeng la utk azie .. dah dpt . rm4 uo0llss mahal bet0l mknn skrg nih .. huhuu (biase le kedekut) . mse nk bli nasi ambeng tuh aku dah nmpk dah van yg berkenaan . so0 tanpa berlengah lg lepas bli ns ambeng kami bergegas la ke gerai k0s0ng td .. besar harapan nk dptkn ns kerabu nih ... ngeh3

salah satu kelemahan aku ... beratur nk beli mknn kt gerai . argghhhh !! mmg aku xske . seri0usly klau aku s0rg mmg x la .. aku sggup x beli pape  .. kenapakah agaknye ??? sbb biasennye mst akan ade s0rg insan yg xde akal n lngsung xde sivik . mst ade punye la . huh ! apakah yg aku cbe mksudkn ? camni cter nye ..................... mse tgh beratur nk beli nih .. mula2 aku kt sblh azie.. ble da nmpk rmai 0rg aku suh la azie je yg bli so0 aku bg la peluang kt s0rg pkck nih .. tetibe ade s0rg pmpn nih .. dah duk menyelit . eyh x malu dgn laki ke ? nmpk sgt la ..... huh ! dah die mnyelit kt pkck tuh . then di t0laknye aku .. mmg trima kasih bebanyk la .. kalut bet0l . mcm nk beli sed0zen . 1 je uoo0llls !!!! tensyen aku ! pape pn thanks azie sbb tlg bli kn .. (time ni xsedar lg .)

0keh next plan nk pegi cari susu tepung nk bt kueh raye .. so0 kami msuk la dlm wetex . err ble tgk harga .. mak aih mahalnye ....... urmm cancel ! mse nk blah 2 aku de nmpk 1 bnde .. pt0t la aku asik rse cm terpanggil je utk msuk wetex nih .. mse cr brg pn cm trase di sapa2 je aku .. hahahaha agak2 ape ???? PEPS! yessss bnde tu larrrrrrrrrrr .... hahahaa 1=rm1.89 . gler aku x beli . smpai 2 kau .. pg tuh aku dah beli 2 . hahaa bkn tamak tp aku mmg gler bnde nih .. xpasal bli lg ..

pastu xde ape dh .. plan nk sggh bazar yg dkt ngn umh nk bli ns kerabu lg tp cm xsempat lak . so0 x jd . blek umh tr0s .. mse nk berbuka nih .. kau tau je la excited nk berbuka ble nmpk mknn yg sgt2 diidamkn ade dpn mata .. hahaa ble bkk je .. errr .. sayur xsmpai 1 sudu . serunding ? budu ? apatah lg lada .. hampeh .. secuit pn xsampai .. arghhhhh !!! kne dptkn dr tmpt laen plak lps nih .. serius mmg aku x puas ati !!!!!!!!!!!!!!! bersunggguh aku g dapatkn walaupn pg 2 puas dh aku brjln cr brg . ptg brjln lg . x lembik la . nk pengsan pn ade . smpai umh je mmg dh terlepek la aku ..

sudah la .. berniaga ni klau nk untung byk kne la jujur beb . sekian .

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...