Saturday, August 6, 2011

successful st0ry !

ahaaa .. suke2 ! alhamdulillah .. tau2 dah 5 ari puasa .. utk hari kelima nih aku ingat nk tukar selera sket utk berbuka .. ist time aku try msk bnde nih .. seb baek la jd .. kurang sket la .. kurang byk ! hahahaa i masak ayam g0reng berempah uo0lss ! sme cm yg biase mkn kt t.malim .. hihiii cm jakun lak aku nih .. sape xrse best weyh klau dpt msak dgn perfect dlm percubaan pertama .. habis mkn utk brbuka .. sahur nnt mak aku msak laen la .. sahur aku x cmpur . aku sndri pn bgun nk dkt waktu imsak .. ngeh3 ..

es0k lusa nk mkn ape ek .. mkn bnde sme je pn b0ring k0t .. lauk la .. bnde laen xpe terutamanya tau fu faa 0r cincau ..
yeehaa !
h0pe hari2 puasa yg mendatang akn lbh dipermudahkan .. salam ramadan sume !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...