Tuesday, August 30, 2011

1 Syawal : Lebaran2011

pagi bgun dkt kul 7 .. gler sejuk k0wt .. (ujan rupenye) bgun td0 check baju alamak .. x kering lg 0kay .. hahaaa padan muka aku ! tapi2 seb baek baju raya kering .. cuma inner je yg still basah lg .. ujan kn .. so0 cuaca sejuk je.. cane baju nk kering .. lepas settle siap2 sume cam biasela sesi photography .. huhuuu ssh nk set kamera tahun nih .. nape tah .. tensyen rasenye .. tp xpela  .. at least dpt jgk amik gmbr family walaupun bpe je yg sempat amik .. skrg xske la gmbr byk2 .. mane yg patut jew .. disebabkn tema tahun ni antara yg menjadi favorite aku .. so0 aku rse sume gmbr pn cntek .. hihii cuma gmbr ni agak bergegar sket la sbb yg cun cantek aku dah edit sumenye besar la pulak .. cm mls nk resize ..

family aku .. (kt umh at0k)

 biar la lmbt kuar umh pn .. bukan ade sape kt umh at0k tahun nih .. kuar umh dkt kul 11 rasenye .. xsure la . smpai umh at0k blah abah .. mak aih sunyi k0wt .. ade 2 family jew .. lngsung xmcm raye .. slalu bapak ramai .. at0k laki pn l0m balek lg time nih .. so0 masing2 pn ade kg mertua kn .. xkn la tiap2 tahun raye 1st kt sni .. xpela  .. lepak jap .. dh dpt duit raye .. nk stay lme pn at0k pmpn nk p kuar p umh pkcik so0 ade perlunye kami beredar .. urmm ble decide nk tr0s g umh at0k belah mak la pulak . tp bru aku tringat sbb ape aku rse cm 'terlanjang' je mse nek mt0r . upenye lupa pkai st0king k0t .. huhuuu .. so0 balek umh la amik st0kin .. then nmpk bekas kuih l0m ade isi lg  .. isi la dlu ... siapkn gelas jag sume .. bru la senang hati nk kuar umh .. gler leceh .. mls la nk nek mt0r jauh2.. (cm jauh la sgt) 

smpai umh at0k blah mak urmm xbpe rmai jgk la .. sbb aku smpai pn da petang .. at0k blah mak ni kmpung besan2 sume dekat2 jew .. jd dlm 1 ari ni spatutnye bleh je ulang alik ... klau blah abah ade jgk la yg jauh .. klau at0k blah mak nih sedara dtg mmg x putus .. gler ah dah la ramai klau skali dtg tu .. 3,4 kete paling sket la . tp xpe .. tetamu .. ade berkat sume tuh . layankan aje .. yg paling aku x tahan .. tgh sedap2 lepak abeskn kuih ade plak r0mb0ngan budak2 nih .. chumi dan chiki .. kecik2 .. kumpul duit raya .. hahaa . seingat aku la . ade skali raya je aku buat cm tuh .. tp ble aku pikir b0ring la dtg umh yg aku xkenal aku tr0s mls .. haha dah la tnye anak sape cnfirm aku x kenal .. makcik aku pn xkenal .. (terpikir jgk kmpung mne bdk nih ?) then tnye at0knye pulak .. dah xtau  lak nme at0k sndri .. sudahnye xpela dik k0 mkn la ape yg pat0t .. duit raye k0 mntk at0k aku eh budak .

yg ni kt umh sndri ..

ptg dlm kul 6 k0t dah balek umh semula .. k0n0nnye nk mengejar member la kate nk dtg umh .. sudahnye  xjd .. huhuuu xpela .. at least dah smpai umh .. tgk cuaca pn cm nk ujan jew .. mujur gerimis .. klau x maunye kuyup .. huhuu biasela 0rg ade m0t0r je .. kete l0m mampu .. lesen pn l0m ade ... hihiii lgpn plan mlm nk tgk nur kasih .. kesahnye la .. hahaa sudahnye parents g rumah terbuka aku lak td0 dpn tv .. penat k0wt .. hahaa ni pn bru bgun ni haa .. mamai lg .. so0 tu la serba sedikit kesah 1 syawal .. abesnye cm tu jew .. huhuuu

SALAM LEBARAN utk sesiapa yg bace nih .. mesti raye k0rg lebih sy0k kn .. aku mmg tiap2 tahun cmni .. relax je xde pape yg gempak sgt .. hoho0




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...