Thursday, September 1, 2011

3 Syawal : Geng Beraya yang SANGAT BEST !!!


jadual 3 syawal yang agak padat .. suke3 !!! jumpa kwn2 yg aku sayang . mane x suka . setahun sekali je dpt jumpa .. sayangnye dayana xbalek pulak tahun nih .. adeh sedeh2 . oho0 .. best gler tahun ni xde 0rg tertentu . so0 sume berjalan dgn lancar . xdelah pape mul0t bising bajet bagus sndri xbley kalah dgn 0rg laen . geng tahun ni ble kumpul sume 0n je .. bgus2 .. walaupun xramai tp kualiti lebih penting drpd kuantiti .. (termasuklah kuantiti kenderaan) mentang2 la hmpir sume dah abes blajar/keje . masing2 kete sndri .. huhuuu (aku xde . tp azi ade) dah la berk0nv0i ramai2 .. seb baek t0wards the end tuh dah k0ngsi2 kete .. ala buat ape byk2 .. mkn ruang k0t . lagipun asap kete mencemarkn udara then buat lebih sesak jln je kn . hihiii serius dapat c0ver byk gler umh tahun ni .. lepak2 ..

tahun ni dapat beraya kt umh2 yang dah lama n xpenah pegi . so0 untungnya dapat tau la ktne umh kwn2 kte kn .. ade pape nnt senang .. klau selalu asik pegi kt umh2 yg biase je .. ble dah dpt c0ver umh2 yg biase kira dah settle .. x best la mcm 2 kn .. huhuu baek g sume umh selagi larat .. bru la best .. bkn selalu . setahun sekali jew . mcm biase la kn .. klau kita nk 0rg punctual pastikan buat date tuh sejam awal yer .. hahaa tp xpe azi ku sayang .. sy paham awk ade tetamu di rumah .. lgpn ade 0rg yg lebih lmbt dr kte kn3 ?? hihihiii (sbb 0rg tuh dah dtg sejam awal tgk xde 0rg lg dats 0rg 2 blah . huhu) tp kenangan bet0l la .. lepas ni pastikn kte lebih alert ye syg .. kalau nk tau .. (kalau nk la) otw kami ke umh mariah ade cter menarik utk di citer ..  hoho0 .. kne tahan p0lis beb .. xdela tahan smpai ke balai .. pakcik p0lis suh ke tepi jew .. mse mula2 nmpk 2 x berderau pulak kn .. hoho0 .. tau kalut .. alahai bru 2 je lupa .. sblm ni alert je manjang .. mmg la slalu time bt salah la 0rg nmpk .. tp xpela pakcik p0lis .. seb baek xde pape yg serius .. papepn slamat hari raye .. MAAF ZAHIR ! hihiii thanks la sbb berk0rban raya semata2 utk keselamatan negara .


acit . ujang . hakim . hazwan . udin . mamat . nafis
mariah . aku . azi . ain


tmpt berkumpul tahun ni umah kuning menyerlah tepi jalan . umh sape ? umh udin la . lme k0t lepak situ . kami lmbt sket sbb kne lalu jln dlm . tk0t jln biase bz gler sbb MB buat 0pen h0use . so0 meredah la jln dlm .. xkesah asalkn selamat sampai . huhuu yg penting berbal0i meredah .. dpt biskut peberet kt umh udin (maap xtau nama ) walaupun cm nk tersedak .. (ade sbbnye . hahahaa) mse smpai 2 aku pelik jgk cm ade muka2 yg x dikenali . ingatkn l0ng l0st friend ke ape .. rupanya mutual friend kengkawan .. huhuu . lepas lepak umh udin yg agak bet0l2 lepak 2 kami menuju ke umh hakim . bapak sedap mee h00n pedas yeah !! then g umh hazwan . xpenah lg g umh die . dpt jmpe mak die .. sian mak die sakit .. xpe makcik . Allah sedang menguji . sem0ga makcik dpt harungi hari2 mendatang dgn penuh kesabaran . ramai 0rg yg syg makcik . happy selalu yew .. 

lepas 2 g umh azi yg baru .. hihiii xdela  . umh at0k die la sbb azi beraya kt sne . dpt tgk dapur baru at0k die . siyes cun . 0keh pastu g umh mamat pulak .. walaupun kucing die c0mel gler2 aku  xkn bela la kucing cm tuh .. ntah la aku lebey prefer kucing biase k0t sbb LEBIH senang nk jaga .. lepas lepak umh mamat minum air laici ngn blasah c0kelat cadburry n badam tiramisu yg sgt sedap tuh bergerak la kami ke umh nafis .. hanya KAGUM yg dpt aku ungkapkn . maaf la aku x biase g umh2 cm tuh .. huhuu segan sgt .. lepas umh nafis kami g umh syafiq pulak .. lepak tgk cter percy tuh .. cm dah xnk bergerak dah semuanya .. huhuu . tp last2 ade jgk yg bangun .. seb baek ! maap la kt umh aku xde astr0 . so0 xdpt c0ntinue cter tuh .. seb baek x rmai sgt .. muat la umh aku yg x sebrape nih .. huhuu . tp dpt cempedak maa .. cuma xsempat nk g0reng je la .. klau x mst lg sy0k !!!! huhuu 

the gurlz .. b0ys xda .

ble nk ke umh ujang pulak klakar la . cntek je udin bel0k ke kanan kn padahal lg senang klau bel0k kiri . huhuu kesian x smpai2 tp maap la aku xde nmb0r k0rg time tuh .. huhuu bertandang ke umh baru ujang .. kenangan2 .. nmpk sk0la rendah yg dah lme aku tggl . adeh rindu ! ble jam hampir ke jam 7 kami mintak diri . kne g bukit jam bli kfc utk 0rg2 d rumah .. member2 yg laen g umh ain dlu . mak aih kfc wa ckp sma lu .. bapak ramai .. urmm .. berzaman jgk la tggu .. seb baek kne bli byk . klau x mmg xberbal0i .. n seb baek ade azi n mariah . klau ikutkn iman aku s0rg xdenye aku nk tggu lme2 . hahaa dah sudahnye ble nk byr bru aku terpikir . ade duit ke aku nih .. dah abes k0rek duit2 raye dpn 0rg .. hahaa . seb baek ckup . dah puas lepak kt kfc maka menuju la kami ke umh ain . lalu jln yg x pnh lg aku lalu .. seb baek sukses .. hoho0 ngeri jgk jln tuh .. maklum lah mlm jumaat . fikiran melayang ke  'lain' hahaha . lepak jap kt umh ain . then plan nk g antar mariah je . last2 sume ikut braye pulak . huhuu smpai umh mariah sume dah lepak . semp0t la dr pg k0t .. so0 pastu decide balek umh la .. sape nk j0in smbung es0k . tp aku pn mmg dah lepak gler k0t ..

ser0n0k berjln2 . penat pn xpe .. selamat hari raye .

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...