Thursday, September 29, 2011

earph0ne 0h earph0ne ..

neno0 .. neno0 ~~~

ayo0 terbaek lah . disaat m00d aku tengah baek untuk bermain2 dengan air (basuh baju la) ade pulak yang nak buat lawak dengan aku . phew ~ bz day . kemas bilik . jahit baju sikit . betulkan beg . buat partiti0n untuk beg senang sket nak simpan barang . senang lagi nak cari barang kalau tersusun kan . sementara tuh basuh la baju campur ngan beg skali sebab macam dah kotor sangat . bau pun 'harum' hahaa . siyes .. aku dah check sume k0cek memang takde ape yang tertinggal . c0nfident la masuk dalam mesin basuh tuh . manual je . dua kali pusing yew .. agak2 dah berapa lama tuh .. ade la lebih setengah jam k0t . then spin sekali . xsempat nak bukak paip dah abes spin pulak . bilas dalam mesin je la sebab baju tak banyak . 0keh 2nd spin msukkan air untuk bilas . buat itu ini last2 smpai abes jugak lah aku spin . spin kali ke 3 untuk keringkan bet0l2 .. 0keh settle . mase nak sidai beg . kibas lah dullu . mak aih cantek je earph0ne aku melayang kan ........... huh ! macam mane lah 'die' boleh berada kat dalam beg tuh .. bapak lame terendam . sampai wangi earph0ne tuh .. siyes aku yakin earph0ne tuh bersih giler sekarang . hahaa k0rang tak tau camne remuk hati aku time tuh . sab0r lagi beb . buat happy je cam takde ape berlaku . lelame kering lah tu kan . kalau bleh guna lagi alhamdullillah . kalau takleh guna memang takde luck la . hoho0


pengajarannya kawan . laen kali kalau nak basuh baju, seluar 0r even beg . check dulu semua p0ket . SEMUA yerrrr ...... check skali lubang2 yg x sepatutnye .. k0t lah terselit kat layer bawah  beg ke kan .. (aku la tuh) kay .. happy2 selalo0 ~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...