Saturday, September 24, 2011

panas bet0l !

haha .. bende b0d0h bet0l . bile ingat balek cm nk luku kpale sndri pulak . kesahnye cmni .. tgh hari td la .. bersiap sedia nk menambah lemak nih .. dgn pinggan yg penuh nk melimpah ruah aku pn menapak la kt dpn tv . bru nk merasa angin kencang kipas tetibe sume jd senyap sunyi . cett !!! bley plak xde letrik . agak bangang disitu yerr .. mula2 aku pikir la adakah kipas yg menyebabkan hal tersebut ? urmm xpulak . suis utama sume turun . 0kay redha la . 5 saat je k0t mcm slalu . urmm .. 5 minit k0t .. errr .. 15 minit k0t .. 25 minit ? 50 minit ? phew~~ setelah 5 jam ... aku masih lg menggelep0r kepanasan .. huhuuu time panas1 cmni lah bley xde letrik . (k0n0nnye larh !) urmm .. layankan aje . mcm2 cara dh aku guna utk td0 yg selesa . pasang tikar buluh pn x 0k jgk . (ade bg effect ke ? entah .) xbley tahan beb . duk luar je la . hurmm .. rase cm nk mandi ais je seyh .. bila nk dkt maghrib . dah ready sume lilin .. tetibe ............. !

tetibe bley dgr azan maghrib . aha ! cane bley dgr klau xde letrik ? tgk lampu jalan dpn umh . idup beb .. tgk umh jiran sblh terang benderang cam xde ape yg berlaku . satu tamparan yg hebat ! so0 aku decide suh askar2 aku try la tgk suis utama 2 skali lg . si0d !!!!!! bley plak suis utama 2 ke atas . sejak bile ??!! apakah yg menyebabkan semua ini terjadi ?? nape askar2 sume xprasan ??? (aku mmg la malas bab2 nih) hoho0 .. panas hati beb .. pastu cantek je la parent aku balek .. xsampai hati anak dara sume tggl kt umh bergelap (kununye..) . mak pn relax je ckp ingatkn dah ade letrik relax je la bwk m0t0r . skali tgk2 umh sndri yg gelap . hahaaa maklumlah umh ujung dah sedap ati ade letrik tgk2 umh sndri gelap gelita . klakar la . k0rg xrase klakar ke ?? lantak lah . haa maka berusaha la semua memerah 0tak memikirkan penyebab kepada semua nih . urgghhh ! ble bkk plag peti ais . maka idup lah semua lampu yg ade . yg kecik smpai kebesar . beng0ng bet0l peti ais . kau rupenye penyebab gl0bal warming nih !!!! hurmm .. tp nk salahkn die pn xbley jgk .. peti ais dah uzur .. nk s0und suh tukar baru lah tuh . mmg dah xguna skrg nih . tggu mse je la nk tukar nnt . eyh bukan2 . tggu duit . entah bile la ..

m0ral 0f da st0ry jgn nk redha sgt klau ade pape bnde jd . kne siasat punca asal usul kejadian (dah lebey ..) .
mmg lps ni maap ckp la mmg aku akan alert gler beb . gler ape panas k0t .. mandi pn xeffect pape .. xpela .. kenangan yg xsepatutnye terjadi .. hahaa dah la ari last br0adband . urmm .. ni saki baki je la .. 




bak kate azie .. teheeee~





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...