Sunday, September 25, 2011

depan rumah ada taman

tgk bwh ni !

kaler bl0cking x ? haha prasan !

katne la aku perasan dgn penuh berperasaan nih .. haha sblm 2 aku nk cter sket ape yg menyebabkan aku jd cm nih . hurmm .. cter die cm ni  .. (mcm la ade 0rg nk bce kn .. kesah ?) spatutnye hari ni aku dpt mkn ikan keli bakar sepuas hati ... but then ............. punye la dah bersiap2 . dgn penuh kemalasan sbnrnye tp disebabkan aku pikir pasal ikan keli bakar 2 xsemena2 jd bersemangat . tp kn .......... ape punye m0t0r la . m0g0k lak ngn aku . sampai hati bet0l . xkesampaian lah nk pegi . m0t0r x idup .. berkali2 dah cuma . puas dah nih . patah hati dah aku.. huhuu sedey beb . dah tr0s ilang m00d aku seyh .. tp el0k pulak abah aku bw m0t0r 2 idup laju lg . ape seyh .. dgn hati yg remuk dendam aku pn balek la .. bile msuk umh .. aku pun terpikir . penat k0t bersiap xkn nk bkk cam 2 jew . so0 marilah kte bergambar . yeah ! tgk laman umh el0k cantek je kn .. huhuu 0k da tuh . siap s0r0k2 lg xnk bg jiran nmpk gelagat b0d0h aku ngn salah se0rg askar yg tggl kt umh . puas dah aku berguling2 kt atas rumput smpai gatal2 badan aku pn blah la msuk umh . lgpn dah lapar . hoho0 tu yg penting !

perasan kuasa dua . siyes !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...