Sunday, September 4, 2011

5 Syawal : steamb0t !!

sme mcm 3 syawal . kul 10 akhirnye jd kul 11 .. huhuu . plan arini nk berjalan . tp azi xbley kuar umh pulak . so0 ikut je la sesape yg nk beraya . rse cm dh nk tggl selendang tetibe udin call . seb baek . haa kau smpai p0wn . maka berangkat la ke umh kak win utk kedua kali nya .. hoho0 . lepak jap umh die sblm g umh fiza . l0m g lg umh die hari tuh .. mse kt umh fiza tetibe decide nk g umh abg shah . die pn dah ajak . lgpn ade fiza xdela aku malu sgt kn .. so0 lepas udin nk g kami pn pegi la .. ssh ben0r die 2 nk ik0t . hoho0 .. senang je nk cr umh abg shah .. akhirnye smpai jgk .. lme dah nk pegi situ tp xsmpai2 .. bet0l la raye tahun ni byk pegi ke umh yg xpenah lg pegi . lepas umh abg shah aku mmg dah xde hati nk braye .. bajet nk kar0k la kn .. tp cm lapar . 0k cr mkn dlu la .udin ajak mkn steamb0t . layan je la .. 

sementara tggu kete 1 lg smpai mrayap cr ep0p dlu .. huhuu x sangka dpt jmpe fizan kt kedai buku tuh .. keje upenye dak nih .. bagus2 . lepas dpt buku sume maka masuklah ke shabu2 . hurmm .. xpenah try lg . so0 layan je la . mana tahu mngkin jd fav0rite . aku mmg cmni .. jgn kasi aku mkn smthing yg baru klau berkenan kat hati mmg lepas 2 xjemu la aku mkn . ape nk 0rder nih .. kasi la yg pakar .. aku amik ape tah .. cam nasi ayam la pulak . xpe . asalkn mkn abes bru x membazir (amalan syaitan tuh hoho0) byk 0rder .. 0rgnye 8 je pn .. aku tgk cm aku s0rg je yg m0ntel tp selera yg kurus2 ni jgn dibuat main2 . mak aih byk k0t d0rg mlantak .. ter0k2 . jgn smpai jd cm aku sudah la ye nnt .. mkn punye mkn ble tgk bil haa amik kau .. seratus lebih . MAMPU ??!! seb baek berduit . hahaa cm biase . aku yg kedekut ni mmg akan byr ape yg berkenaan jew . jahat x ? hahaa t0ng2 la . sape nk byr byk cm tuh .. xpela . ble lg dpt cuba kn . sume 0k cuma bg aku x pedas je la .


itulah yg aku mkn . eheh !


lepas mkn g antar kak win ke umh sedara die . cm biase la . mmg x sah klau x sesat . tp adat la pegi tempat yg x penah pegi lg kn . bru la luas pemandangan . hahaa bajet nk kejap je la sbb syg sy azi dah tggu sbb kununnye kami ade plan laen . tp kau .. xpasal2 smpai terlajak dkt kul 7 bru blah dr situ .. (yeke ?? xbpe sure la) sian azi . tp seb baek jln x jem . cepat jgk la smpai taman azi . mujur la die da blek umh at0k die dlu . n mujur jgk die penyabar . klau kne aku xtau la ape jd . hahaa smpai tmn azi die l0m smpai lg so0 kami (aku, udin, mamat) usha umh yg sepatutnye kami tuju mlm tuh . hurmm cam ade 0rg .. tp x brani la pulak nk tnye . so0 lalu je . ble azi dah smpai bru lah aku ngn die g usha umh tuh .. hurmm .. ketuk punye ketuk ade 0rg ke   x .. seb baek dan2 nk blah je pintu bukak . biasela cm tuh ..  adeh plan mlm dah cancel . 0rgnye xde . cmne nih .. hurmm .. balek je la . myb mak aku pn dh mngamuk aku ni bkn jenis nk rep0rt update l0kasi2 aku .. pkai redah je . tau2 dah smpai umh . hahaa. s0ry mak kalau marah .

lepas ni aku akan sentiase update kt mne aku berada . ngeh3 .. (tak biase la)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...