Monday, September 26, 2011

papehal bagi salam dulu .. jgn maen redah je ye kawan2 ..

arini jalan2 lagi .. bkn main2 . tapi nak pegi antar askar aku yang s0rg ni buat kad pengenalan . mula2 nak pegi buat kat melaka . tapi tak jadi la pulak . so0 buat kat tangkak je la . 0k la tuh . asalkan buat .. bet0l tak ? dengan c0nfident kami pegi bertiga . sampai kat sana cantek je orang kat kaunter tu cakap kena bawak parent . mak atau abah . ah sudah .... kena balek amik ke ? huhuu bila call mak bagitau xpayah jemput . mak nak datang sendiri dengan abah . huhuu bayangkan lah kalau kte0rg jadi buat kat melaka . tak naya nak balek umah amik mak ngan abah . naseb baek ... ade hikmahnya buat tempat dekat tapi dapat lambat . hahaa sementara tunggu mak ngan abah kte0rg pegi la bank in duit buat budak baru masuk U tuh .. then tunggu balek kat pejabat pendaftaran tu sampai mak ngan abah sampai .. bila dah settle sume .. nak balek ? awal lagi k0t . ape lagi . marilah bersama2 kita berjalan2 . yeah !


memang takde laen lah yang aku tengok . shawl lah ape lagi kan . tapi aku memang nak beli tudung syria . nak pakai as inner . kira kalau pakai tudung bawal tuh xkan nampak lah leher . ni pakai tudung tapi leher pun nampak buat ape kan . so0 cari punya cari jumpa la tudung syria berlambak k0t . tapi .... aku nampak inner yang c0ver leher skali tuh .. mahal si0d . rm15 . disebabkan k0n0n2nye susah nak jumpa aku pun beli lah . dah la dua2 kain kualiti ntah pape . tapi aku beli jugak lah . ntah cane la aku bley beli . urghhh ! semua skali rm25 . mak aih telan air liur cam telan batu sungai rasenye . cukup la jalan2 . azie kena balek sebab dah tengah hari mak dia dah nak guna kete . huhuu sebelum balek .. pape pun kita minum dulu !!!!! makan xb0leh la . tak cukup duit . hihiii yang tak b0leh blah siap dapat sh0w free lagi . filem gad0h kat war0ng tu beb . real bet0l . ganas giler tuan kedai tersebut . huhuu

ni la askar kecik



tenkiu la kepada azie yang sudi menghatar askar pegi buat kad pengenalan . thanks to mak azie jugak sebab bagi pinjam kete . hehee

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...