Thursday, September 22, 2011

hari yang tak brape nk disangka2 .. gurlp !

ingat kn arini cuma 1 lg hari yg memb0sankn .. tp 1 msj mengubah segalanya .. hoho0 .. siapakah gerangan pengirimnya . plan asal cuma nk pegi PPD .. amik b0rang katenye .. eheh .. kuar dlm kul 11 . seb baek naek m0t0r . aku dah nekad klau nek m0t0r byk sket tmpt bley pegi . xperlu risau sgt parking cuma yg agak haru adalah matahari yg d0k sembunyi ja dr pg . urmm .. mendung dah berlapis2 . aku suh azi bwk kete . tp bet0l jgk ssh parking . xpela m0t0r . lg bebas . maka menuju la kami ke Bandar Muar yg sgt kami banggakan itu .perjalanan arini sgt lah lancar . sgt jarang jmpe m0ment cmni . seri0usly hijau sepanjang jln . tp bgus jgk rasenye klau st0p dkt 1 trafficlight pn sgt berkemungkinan akan kuyup la .. bet0l2 smpai muar gerimis dah turun sket2 . seb baek la x lebat . 0kay pegi PPD amik b0rang . pastu g pjbt buruh nk uruskn pswrd j0bmsia die . then disebabkan kejap je urusan arini aku pn ajak die ke KWSP . nk amik b0rang jgk . utk claim yuran adik aku . ramah bet0l 0rg kt kaunter pertanyaan skrg nih .. nice~ xmcm yg dlu .. 

aku dgn penuh gaya berangannyew . haha


keluar je dr KWSP .. hihii agak2 ape yg kte0rg nmpk ?? yeah kaler merah . agak mnggigil tngn (aku la) . hurmm tp mmg aku dah jniat nk ajak die klau kte0rg naek m0t0r . tp azi pulak yg ajak dlu l0m sempat aku bkk mul0t . maka , kami melintas la menuju ke bngnn c0nd0ng muar tuh .. hihii siyes nmpk c0nd0ng .. ble tgk2 .. urmm .. xde pilihan dah . kne beli jgk . hihii xpela . skali skala . mmg trauma la kn utk 0rg kedekut mcm aku nih . tp azi punye pasal aku sggup beli . die amik new y0rk cheese . aku lak amik ch0c0late indulgence . aku biase jgk mkn yg nih .. tp xde la kerap sgt . harga tuh bg yg biase mkn secret recipe tau la kn .. amik 1 slice je la .. mhl2 x mampu . huhuu lgpn bnde sedap berbal0i klau mhl .. (hihi ayat c0ver) hoho0 .. lepas kuar dr situ ehem3 KAROK !!!! yeah ! menuju la kami ke giant .. cm lebih s0pan tmpt 2 kn . sesuai la utk kami berdua shj nih . time 2 pn dh gerimis2 sket . redah je la . ble lg . huhuu arini sume agak sp0ntan la (kununnye ..) 

NewyorkCheese n ChocolateIndulgence


smpai giant g carik air dlu . itu penting yew . huhuu yelah kate pn nk lepak kt tmpt kar0k tuh .. aku xbpe ske pegi utk 1,2 lgu jerr . biar smpai puas bru la best . biarlah xpandai nyanyi pn asalkn dpt menjerit2 . hoho0 . harap xramai sgt 0rg dgr la . hahahaa ble tgk2 blek upenye klau weekday ade pr0m0si free 1/2jam klau amik yg 1jam . heh ape lg . amik la 1jam tr0s . agak berbal0i sbnrnye klau pndai plih timing lagu . huhu maka 1stengah jam la kami men'sumbang'kn lagu . puas ke 1stengah jam ???? agak2 ??? ahaaaaaa .. mustilah tidak ! maka tambah lg 1stengah jam . hik3 . kali ni kt bilik VIP . lgpn bkn ade 0rg . klau awl2 amik blik VIP pn xpe . lg selesa . mula2 ingat harga laen sbb 2 x amik . hihii padahal same jew . apela aku nih klau tau awal2 dh mkenapak kt bilik yg sgt selesa tuh . besar pn besar . t0uchskrin tp yg pling penting mmg tv yg besar lah . terbeliak mata . ade s0fa lg . bley baring2 . then bilik blkg pulak tuh .. hahaa lg ser0n0k la kami men'sumbang'kan lagu . huhuuu sedar xsedar dah 3jam kte0rg kar0k . mak aih ... gler larhhhh .......... ingat nk smbung lg . TAPI ............... bajet dah abes lah ! hihii lgpn dah lewat sgt . l0m s0lat lg . huhuu


kami yg terperap 3jam .


abes lagu yg last kte0rg pn blah la . kang ade lak 0rg yg ketuk tnye x reti blah kerr ? hoho0 g s0lat jap pastu lepak dlm surau kejap then mendep0sitkn smthing kt giant . eheh paham2 larh . 0tw ke tmpt parking nmpk ade tmpt jual p0k0k bunga . ade 0rkid ....... hihiii mcm2 bnde laen ade . tp tgk je la x beli . seb baek xde duit lg kn . klau x ntah bpe byk aku b0r0ng . dah puas kt situ tr0s je la kt tmpt pasrking . mkin lme mkin ntah kemane2 la nnt .  sblm balek tringat pulak yg kek masih lg berbaki . nk g la astaka kt luar giant tuh . sekali tgk bapak ah tggi gler l0ngkang . xbrani la nk menyeberang . tggu yg spatutnye agak jauh . maka lupakan hasrat n amik keputusan utk duk je la tepi l0ngkang tuh . pemandangan pn n0t bad . xde nmpk ape yg xsepatutnye . hihii maka sementara mensettlekn kek itu secara xsengaja terb0rak byk lak . hahaa mse 0tw blek nih aku bleh la pulak terpikir sesuatu kn . sp0ntan lg . 

aku : "azi j0m mkn kuetiaw !"
azi : "0k!"

hahaaa .. dah mkn lg .. lapar k0t .. ingat kek cukup kew ? huhuuu maka kuetiaw pedas lerr ... seri0usly gler pedas 0k . mne dpt cmni kt t.malim mahupun nilai . kt j0h0r je k;au mntk pedas mmg silap la . gler pedas die kasik . hihii tp mslhnye skrg ade mslh pendengaran k0t . terang2 aku mntk air suam . AIR SUAM yerr ... azi pn dgr . sudahnye ape ? nescafe suam . hahaa nk tergelak pn ade . tp azi ckp minum je la nnt die byr air . duit aku mmg ckup utk kuetiaw ngn air suam jew .  adeh dgn pedasnye .. berasap kpale . biasenye klau aku rase pedas mmg dah gler pedas la tuh . xpasal aku ngn azi diam seribu bahasa . xbyk ckp pn . pedas sgt kn . hiihiii bru la nikmat beb . mse smpai dah perasan sbnrnye .. perasan ape ?? at0k azi la ade kt situ .. ngeteh la katekan .. hihii kte0rg duk blkg sket dr die . xdela die prasan sgt kn .. tp reaksi at0k azi mmg the best la time nmpk kte0rg . hihiii azi pulak dgn selamber suh at0k die blanje . tringat lak ngn at0k aku . slalu pn klau terserempak ngn at0k mse minum kt kedai mmg senang hati la .. mst die yg akan byr . hihiii thanks la ye at0k azi sbb blanje kte0rg . huhuuu tenkiu so0 much !!! sekali tgk jam dh lewat gler daaa.. kul 5lbh .. seb baek mak xde krdt . klau x mst dah call byk kali . kuar kul 11 kul 5lbh xsmpai2 umh lg . hihii maka balek lah kami .. yela suasana yg hening sejak pagi sape sangka dah nk lewat ptg . smpai umh mak dah sengih2 . hihiii 

kunun berlagak cm kt camer0n . hahaa

sekian lah aktiviti utk hari ni . thanks azi sbb ajak aku kuar walaupun xsangka byk bnde yg kte buat arini . hihii
xde ape lg nk cter k0t .. cm dh ckup je semuanya . huhuu had a great time 2day . h0pely 2m0rr0w 0nwards to0 .

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...