Thursday, September 15, 2011

recap balek . (bukan salah aku !!!)

hoho0 .. aritu mse lyz dtg umh xingat nk amik gmbr guna hp sndri kn .. 0keh kak lin dah tag gmbr kami .   hihiii .. jujurnya apa yg aku pkai time 2 mmg rembat je dlm bilik . ape yg ade je aku pkai . sbb baju yg spatutnye dah dibuka balek disebabkan lme sgt tggu rimas lak rasenye . klau nk diikutkn umh aku senang je nk cr . cuma bkn duk taman la . taman lg ssh nk cr (myb sbb aku x duk taman k0wt) . umh kmpung je jgn terperanjat lak lyz ngn family die . asalkn smpai .. tetamu tuh .. bwk berkat  . thanks lyz n family sbb smpai jgk kt umh aku nih .


lyz n me n als0 cik ijau


klau tgk bet0l2 nmpk gem0k gler aku nih kn .. hahaa bley tahan la . tp baju yg aku pkai 2 menjadikn aku LEBIH gem0k drpd biase .. hihiii tdung pn rembat je . pakai sarung je yela tau2 da nk smpai . bkn nk s0und awal2 . eyh ade awal cuma xsangka awal sgt . xpn2 . salah lyz sbb die kurus sgt . hahaa jd aku nmpk la cm bes0r sgt kt situ kn . hahaa sbnrnye ade 1 gmbr je yg aku smpat amik . gmbr cik ijau jew . sape cik ijau nih (aku saje pggl cik ijau . hoho0) cik ijau adalah seek0r IGUANA . hehee besar dh die . tp still lemah semangat la . hahaa

ni la .. KEPALA cik ijau . die pemalu .. ehek


0keh sekian lah . nk tnjuk gmbr ni jew . hoho0 .
h0pely dpt jmpe lg pasni . cik ijau p0wn . m0ga2 dpt jmpe ble die jd gler bes0r nnt . ehek !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...