Saturday, September 10, 2011

bet0l2 tumbang ..

hoho0 tumbang juga aku akhirnya .. balek dr hantar adik aku 2 aku da rse semacam je . yela aku ni dah la mudah berjangkit demam . penad0l pulak xde .. bgun pg dah menggigil beb .. mmg tr0s cnfirm demam la . padahal ade interview k0t . urmm nk buat cmne  .. mmg dah melayang2 jew .. xleh nk bgun pn .. ok sket bkk fb ble pening balek smbung td0 . huhuu klau kuar umh mmg maap xb0leh la .. maka terlantar la aku sehari . s0rg2 .. cm biase mlm mmg kritikal la .. mak aih gler panas . tahan2 .. tp lena smpai pg .. pg ni supp0se teman azi g interview .. tp alamak ingatkn bgun 0k dah . tp mkin teruk la pulak siannye azi .. huhuu xpela ade adik die temankn .. TAPI !!!!!

hahahaa aku xsure la bet0l ke x . bet0l la k0t azi sndri yg btau nih . ye2 la aku duk risaukan die smpai ke x tmpt tuh .. ingat jln ke x .. agak2 aku die dh smpai aku msj la . alahai upenye die ckp die xpegi .. larh pulak .. katenye 0rg sne call ckp cancel sbb 0rg yg incharge xde . seb baek la l0m pegi . tp siyes la mmg lepak smpai ptg .. cm berpusing dunia nih . mlm da 0k sket la . tp cm biase la lepas dmm ape dpt ? BATUK larh ...  hoho0 .. smpai skrg nih .. mkin ter0k .. hurmm .. hadap je la .. dah dibagi sakit . syukur la . huhuuu h0pely es0k dah baek .. aminn ..

err .. cm dah xde m00d raye . aku rse sbb dah puas ber'm00d' raye mse bulan puasa . 
0rg kite ni mmg cm tu agaknye .. bru puasa dah ade lgu raye kt mne2 . rimas aku . nk lgu raye tggu raye la.
mse puasa xsabar nk raye . ble dh raye kejap je . padahal sebulan . puase d0k pk raye . apelarh ........

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...