Tuesday, September 20, 2011

j0m berenang2 .

sblm raye aritu dah prepare akuarium . saje jew . sbb sblm nih tetibe la sume ikan mati . adeh . seb baek ikan biase jew . klau yg mahal mau meraung beb .. mse last sh0pping utk raye dah ready rm10 utk ikan sahaja . dgn kepakaran aku merangka kewangan (kununnye la) aku beli tepat rm9.50 . hihii xsangka pkai pilih jew . ikan pn yg plng mahal aku pilih seek0r bru rm1.80 . hahaa sbb 2 aku bley beli byk . adelah dlm 12 ek0r .  tp bile smpai umh tgk alahai akuarium je besar . ikan xnmpk p0wn .. men ny0r0k2 jew . bile time mkn bru la sume muncul . pandai bet0l . tp kn seb baek ade 1 jenis tu wrna jingga k0t . menyerlah kau . mujur beli 3 . nmpk la sket .. yg laen tenggelam .. aku ingat nk beli mcm2 perhiasan letak dlm akuarium tuh . yela nmpk k0s0ng jew ikan pn kecik2 .. TAPI . cm biase la .. mahal2 .. hoho0 . klau 0rg n0rmal myb rse biase je harga . aku xsampai hati nk membayar . hahaa . aritu tgk blek kt kedai laen cntek2 . nk beli syg duit . nk beli pk0k lg . plastik je la . tp 1 rm2.80 hoho0 . mst k0rg rse murah kn . tapi aku rse mahal sbb sblm ni aku beli kt kedai rm1 . sekali 3 aku beli . bru rm3 . so0 yg kt kedai ni beli 1 sme harga dgn beli 3 kt kedai rm1 . hihiii aku nk beli ? mmg tak la ..


suasana yg agak berantakkan ..

dah la nk mencarik batu sungai langsung xde . raya rmai 0rg guna k0t . satu kedai pn x jmpe . yg ade guli n batu warna warni . n0t my taste la beb . seb baek balek umh g0dek2 tgk2 ade upeye batu . tp kecik2 la . bile ntah beli . xingat lak . smlm abah beli 3ek0r lg ikan . besar sket . mahal la klau nk dibandingkan dgn ikan yg aku beli . hihii tp aku cm kejam jew rupenye . huhuu . dah la ganas . abes la sume chumi chiki kne kejar . haish~ pastu mngkuk2 yg dh aku setting pn dilanggarnye . bpe kali dh betulkn .. phew~ tp gmbr akuarium nih sblm kedatangan ikan2 bajet hebat tuh .. 

urmm .. trase nk beli akuarium yg cute je tuh .. siap lighting lg .. TAPI mahalnyew .....................




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...