Sunday, January 1, 2012

hidup kelam kabut takde ketenangan

for the past 5 month im keep thinking where the hell this things are . damn . giler penting kot . at 1st aku ingat misplace la kn . aku sedar mase nak mintak keje dulu . ok takde . hurmm time tu biar je la . nk tunggu posting pun lambat lagi kan . so0 konon biar je la . sekali aritu tergerak hati kan dengan tetibe berita pasal interview nih . mati ler . bersungguh aku cari . seminggu tak lena tido . duk selongkar satu rumah . memang tak tenang hidup aku . serabut kepala . sekali semalam dah niat nak bersihkan n pack suma buku n kertas2 dari zaman sekolah dulu . sekali lagi aku belek satu2 . dah putus asa dah .. tetibe !!!!! hah ade pulak kan . alhamdulillah~


walaupun result tak seberapa tapi ianya bagaikan nyawa

macam biase la memang kat tempat yang selalu aku dah cari . aku cari tempat yang sama lebih 10 kali . betul tak tipu . hurmm .. mane menyorok la sebelum nih . tapi takpe lah . berbaloi lah . dah jumpa pun . kalau tak memang menapak la aku kat putrajaya . giler ape . leceh kot prosedur nak dapat benda nih . huh ! seb baek ......... rase macam hilang satu beban mase jumpa . taknak menjerit lak aku . cuai memang la cuai . tapi untuk orang yang macam aku ni resit pun aku tak buang apetah lagi kertas2 nota mase belajar or dari zaman sekolah . sume ade lagi . macam pelik la kan kalau benda penting macam ni boleh ilang . syukur lah hanya salah letak (pelik salah letak aku nih) . pape pun suma dah settle . sekarang hidup aku pun dah tenang . maka dah boleh nak study . refresh kepala otak yang dah hampir berkarat nih .

BERUSAHA !!





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...