Saturday, January 14, 2012

marilah berkebun ..

aku kelewatan ke sekolah hari ni . ehek . koko beb katenye bley lmbt2 sket .. aku ikutkan kakak2 kat umah tu je la . maklumlah belum ade kunci . dah aku lepak kat ruang tamu siap tertido lagi . selalunya orang tunggu aku . kali ni aku puas tunggu orang . huhuu dah la tak pakai seluar sukan (tak muat . sekian) pastu siap pakai selipar lagi . mesti cikgu2 len tak terkata bila tengok aku yang selamber poyo ntah pape nih . datang2 je kak ita dah suh tunggu kat kebun . so0 aku pun menapak ke kebun yang terletak agak tersorok di sebelah gelanggang futsal . die lak duk meronda kat satu sekolah . aku tunggu dari pagi siap amik macam2 gambar lagi . kononnye bersemangat lah nak mengecat tiang kayu (yang hanya 5 tuh) . last2 kak ita cakap biar budak je yang buat . cikgu cuma pantau je dorang . mak aih . berkecai hati (kununnye~) .

aku duk gemburkan tanah pasu je la ... hahaa kat umah duk pegang orkid je . janggal lak aku nak settlekan benda2 melibatkan tanah nih . takut mati je sumenya . setelah puas melihat budak2 bergelumang dengan dirt sumenye aku pun blah ble dah kul 12.30pm . best dpt kenal kak ita, kak farhana n kak fida . tapi aku tunggu lame jugak la baru bley balek . yelah sekali lagi . TAKDE KUNCI . huhuu so0 kena la tunggu orang yang pegang kunci . sebelum balek sempat jugak lah aku tengok budak2 berlatih zapin . lama dah tak tengok benda2 cam tuh . praktikal kat skola agama kan . takde benda2 camni . ada pun nasyid la . kat skola dulu pun aku lebih ke  nasyid sebab pakcik aku handle group nasyid . tak campur ngan dak2 yang berseni lemah gemalai nih .. hihii


sempoi kak ita handle budak2 nih ..



sekian lah koko pertama aku kat TJJ2 ... aku memang tak pandai nak handle budak perempuan . ntah lah. serius tak tau ... maka aku telah menjadi seorang yang sangat2 kekok . erkkk !







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...