Tuesday, January 24, 2012

jom sambut CNY kat KL !!


(aku amik dari FB die . hik3)

pepagi lagi aku ngan family dah gerak pegi KL . buat apelah aku pegi menapak kat KL time2 CNY nih .. kazen punye pasal lah . hebat kau boboi buat wedding time CNY . hahaa dapat lah tengok Kl yang dah lame aku tinggal tuh (sejak bila aku duk KL?) .. tak kesah lah . yang penting belum penah lagi aku sanggup pegi wedding orang yang jauh dari rumah nih . yang dekat pun berat kaki . hahaa takpe2 . aku kawen nanti kau mesti datang ! tak datang aku ... tak tau nak buat ape . lom pikir . hahaa calon pon lom ade . sampai kat rnr seremban cam biase lah kena isi perut dulu takut sampai sane nanti tak dapat makan . haha poyo . tak makan pun (ok aku tipu) . makan sikit lah . tapi yang aku kejar cam biase lah CoolBlog aku . tak jemu2 si0d . kaya betul sape tuan punya CoolBlog tuh . 

sempo0i gemo0k ...

bila dah sampai KL kuar je tol sg.besi cam biase lah menjajar la cari tempatnye . hahaa okay seperti yang disarankan ikut je Jln Tun Razak . pungprangpungprang ... hahaa jumpa jugak akhirnya .. adelah salah jalan sikit . tapi takde lah sampai sesat tak jumpa jalan . bila nampak je restoran Al-Rawsha . ape lagi menjerit la !  dah senang citer dah .. confirm dah bley jumpa tempatnya . hahaa serius aku tak penah lalu suma jalan yang aku lalu semalam . selalu lalu jalan lain tapi kalau da sampai Kompleks Sukan Kg Pandan memang aku dah hafal jalan .. maka tersengih la semuanya ....

tu dia .. Dewan Serbaguna Taman Maluri yang dicari2 ...
sampai dalam kul 11 lebih . time tu belum ade orang datang lagi .. family je la . kalau kat kampung dah tak cukup tempat duduk lah ... 

benda 1st yang aku n adik beradik nampak .



aku dah agak ini tema warna nya .. tapi taknak ah pakai warna ni . nanti kami tak nampak . hehee sebab tu sepakat suma pakai baju raya tahun lepas .


bajet romantik ... suma kamera aku punya pasal . hak3

me family ..

antara yang sempat aku sebat .. nyum3~


dah ade kat atas pelamin .. ehek . terang sket gambar kali nih .


dah mula ramai ..


mereka sedang makan dengan penuh adab . hak3 ...



aku dengan bride n groom .. boboi yang lebih cerah dari biase (bajet makeup tebal .)


aku dengan mangsa seterusnya (adik boboi -- adik) ... ntah la ..sepuluh tahun lagi kot .. hahaa

overall majlis okay sangat ... cuma tak ramai sangat orang la .. maklumlah cuti CNY kan . semua pun dah berarak balek kampung . hihii tapi tak semeriah majlis kat kampung la .. kalau kat kampung satu muka pun aku tak cam . tak dapat nak perasan pun sape yang datang . kat sini sedara ramai jugak lah yang aku kenal . yang aku tak kenal tu jiran makcik aku ngan kawan kerja dorang lahh .. tapi aku rase aku taknak buat kat bandar . hihii .belanja tinggi beb . pastu protokol sangat . takut ahh . hehee tapi takpe . bukan senang nak pegi wedding kat bandar . kawan2 pun kampung je . yang duk bandar pun lom kawen lagi . 

sekian ..







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...