Saturday, January 7, 2012

s0b3 ... sedey~

sarapan sihat untuk penambahan lemak yang berjaya

sarapan terakhir dirumah sebelum berangkat ke tempat baru .. ehek~ sedeh tetibe nikmat keselesaan dirumah ditarik secara tiba2 .. memang jujur aku dalam mood terkejut lagi . tapi tak mengapa lah . mungkin ada hikmah semua nih . pape pun thanks untuk yang bagi peluang yang agak jarang2 berlaku nih . okay sebetulnya ape yang aku takut adalah otak yang dah 7 bulan beku akan tiba2 diperah . mendidik orang seriously bukan mudah . sila jangan pandang enteng . melainkan anda seorang yang genius . ya! malangnya saya bukan . ehek ! ape yang aku nak buat nanti . akan cuba sehabis baik untuk sesuaikan diri . berkat doa mak semoga hati aku sentiasa tenang walau ape pun yang berlaku . ya aku tak tabah . aku ni fragile . tapi berkat ego (hahaa) aku cuba sembunyikan sikit la . satu keputusan yang besar aku amik untuk terima ini interim program . sebab yelah aku ni orang susah (dari satu segi lah) . benda tetibe macam ni memang mencabar . parent tak dapat hantar . macam biase kekangan duit . tapi mujurlah kawan ku sayang -> achom boleh tumpangkan . ya Allah ... terima kasih sebab memudahkan segala urusan ... 

bukan mudah untuk terima . petang jumaat (aku tengah lena tido) jam 4.45pm dapat call daripada PPD Pasir Gudang . sila lapor diri di SMA Johor Bahru pukul 9.00am 9januari2012 untuk program Guru Interim . wait !! ape tuh ? aku pun tak tahu ... mamai lagi kan . mula2 okay .. maybe guru ganti kot . urmm jauh lah pasir gudang . takpela . tak payah pegi . sekali buka FB . mak aih .. sume orang duk sibuk cakap pasal bende nih .  okay something sangat nih . aku pun tukar fikiran . baeklah . pegi je . tawakal je la . kawan2 pun ade . takdelah sorang2 kan . takpe2 . papehal pun pegi dulu . nekad !!!



pemandangan yang akan aku rindu setiap hari ..


semoga perjalanan esok lancar ... insyaAllah pagi - tunggu achom kat tol tangkak . tengah hari - sampai umah acik . thanks acik sbb bagi tumpang bermalam .. bermakan .. bermandi kat umah kau ... hihii

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...