Friday, May 4, 2018

Terbang menuju CintaHati


dah sebulan lebih tak jumpa CintaHati.. aku gigihkan jua datang terbang ke sini..tket dah beli awal sebab tengok tarikh ni la yang paling sesuai... ada hikmah kenapa Allah takdirkan dia tinggal jauh dari aku.. haha kalau dekat emmm nak jumpa je kot kejenya.. dia tak lah.. aku ni ha yang berlebih2..huhu bagi chance la kat aku nih.. baru nak merasa cinta berbalas.. berbalas ke? haha Allah je yang tahu.. 

lepas sekolah aku tukar2 baju dan terus pegi ke airport.. flight pkul 6 lebih.. tadi sampai pun memang betul2 azan maghrib. kena tunggu kejap la. sebab CintaHati terperangkap jem..kesian dia ..lepas kursus amik aku jauh2 kat Penang. hmm dia yang suruh turun Penang.. aku follow je lah. tapi trip kali ni seksa weh.. dengan kesakitan yang tak dapat nak diungkap dengan kata2..pastu pulak gedik nak bawak bagpack okayy.. konon taknak layan beg AF.. haha

5 kilo je...tapi macam 50kilo

tangan kanan kebas semula.. kali ni lagi perit. pastu bawak pulak beg nih.. haha rasa nak ketawakan diri sendiri je. kononnya kalau beg AF tu lagi berat nak angkat.. tapi aku lupa beb.. berat time angkat je..tapi boleh tarik.. yang beg ni mana boleh tarik oiii ! haha padan muka aku.. tak berat sangat pun sebenarnya.. seriously tak sampai pun 6 kg.. tapi untuk aku yang tangan tak berapa okay ni memang jadi satu bebanan lah.. nasib baik time nak letak beg tu ada orang tolong angkatkan..huhu memang time tunggu CintaHati aku dah gelakkan diri sendiri dah.. memang aku dah padankan muka aku..haha

perjalanan nak menuju utara ya ampun..2jam lebih.. emm emm pasni taknak lah turun Penang.. kesiannya dia.. rasa nak nanges pulak lah tengok dia drive jauh2.. ish aku ni kan kalau pasal dia memang lah semua tak sampai hati.. asik nak emo je.. huhu seb baik Mak CintaHati ikut sekali..takda la bosan dia.. emmm maklumlah.. aku ni bosan lagi membosankan.. not a good partner i supposed..lepas singgah jap makan kat Sg.Dua boleh la pulak hujan selebat hujan.. emm lemah lutut betul lah trip dalam hujan lebat gila nih..tapi cekalkan je la..CintaHati dah drive amik tu dah kira bersyukur..

so bila sampai kat Kuala Perlis tu terus check in hotel. tak ingat nak suruh singgah ke 7e.. nasib baik aku bungkus nasi lemak ngan air dalam flight tadi.. cukup la air mineral yang kecik tu buat hilang haus..ni lah bilik yang paling buat aku geleng kepala..haha nak murha sangat kan..takpelah..yang penting mampu untuk tido.


katil paling down to earth penah aku landing..nasib baik penat oiii yang penting ada bilik air sendiri.

mana kau nak jumpa bilik paling merendah diri macam ni..haha

power iron kecik ni..2shawl cuma amik masa 2 jam je..hahaha

marilah rehatkan diri..lepak jugak lah gosok shawl guna iron ni..huhu tapi ok la kecik je tak membebankan sangat.. aircond yang tadi macam tak rasa sekarang dah menusuk ke tulang..doa yang terbaik la untuk lena tido ni..haha ni pun dah lewat takleh lelap..walaupun badan dah penat gila macam apa..tawakal je ni..huhu tak sabar tunggu esok.. nak jumpa CintaHati.. gedik kan?hihii












No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...