Saturday, December 10, 2011

after all the criticism we finally at KLIA . alhamdulillah ..

its not like im going somewhere .. hello0 dengan bank account yang zero there is no way im gonna be at one place after another . ehek melancong dalam alam maya aje lahh yang mampu .. okay2 straight to da point . and once again after all the criticism yang tak bagi kami pegi (which is i still don't know why and no way im gonna find it out by myself . PLEASE~~ lahh .. #letaktangankatbahuala2euww ..) bukan ape pun .. nak jemput atok laki ngan atok perempuan balek Haji larh .. okay2 for those yang taknak jemput . i don't really care but is it wrong for others yang nak sangat jemput ???? tak payah la nak hentam sangat . takot kena saman ?? deyy guna otak la .. and for YOUR information !!! (orang2 yang berkenaan) mak guna duit sendiri okay . yang lain pun bagi duit topup2 ape yang patut . please la stop la buat macam tu kat mak . seriously dah naek gler menyampah lahh . aku tak cakap sesape . sape yang buat tu kalau terase nak mintak maap pun macam tak perlu . say sorry to my mom first ! okay lahh bla..bla..bla pasal orang2 macam nih . semua bende nak dijadikan hal . ade aje yang tak kena . kalau dorang pegi pun maap cakap la aku pun taknak pegi . taknak stuck ngan kerenah2 yang pelik2 .. maap la skrg memang aku cakap belakang (bak kate seseorang  tuh jangan cakap belakang . hoho0) mane bley cakap depan2 kurang ajar nanti menimbulkan kekecohan . kan3 ...

pape pun yang penting bila nampak atok2 depan mata dah rase lega sangat2 .. aku kesian gak tengok bila ade yang tak berjemput . ade yang jemput tuh 2,3 orang je . sian je tau . tak ceria pun muka . untung lahh atok2 aku RAMAI yang jemput (walaupun pada asalnya YANG PERLU cuma 3 orang jer~) peduli lahh . yang paling penting aku tengok mak aku happy bila dah nampak parent depan mata selepas lebih sebulan pegi Haji . untuk orang yang ke umah atok hampir setiap hari dan dalam sehari hampir 2,3 kali macam mak aku je yang akan terasa kehilangan walaupun cuma sebulan lebih . hello0 bukan pegi melancong okay .. pegi Haji dengan berapa juta orang lagi kat sane . tempat yang tak pernah pegi dan dengan perbezaan bahasa lagi sape tak risau . alhamdulillah semuanya okay2 je aku tengok . its just that my tears won't drop cuz im so happy . macam tipu kan . tapi put aside sume drama2 nanges . cukuplah hujan yang mencurah2 masa otw nak ke KLIA . biar lah atok2 je yang nanges . dah dorang balek elok2 bukan nak tengok anak cucu menanges bengkak mata bukan ? kami selamat pegi dan selamat kembali . THANKS ALLAH .




tu dia atok2 kami .. gambar tak jelas la sebab guna hp je ..

atok perempuan



obviously atok laki ..





atok laki ngan atok perempuan bersama2 askar2 .

aku dan askar kecik dengan atok perempuan yang masih laig tak kering air mata .



memang . aku tolong tengok je . langsung tak tolong tolak .




eheh mak n abah juge ...




walaupun aku kedengaran seperti agak berlagak , tapi aku sebenarnya hanya sedang berlagak sedikit . hahaa takde la . ape yang dah lepas biarlahh kan (walaupun banyak yang aku ungkit) . bertapa di rumah membuatkan skill sarcastic aku semakin tajam . sekian ..









No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...