Friday, October 7, 2011

dating ngn mak abah . eheh

hari ni sama macam 2,3 hari lepas in term 0f keadaan cuaca . sedih suram jer . aku tak sure la jerebu ke ape . tapi yang pasti matahari cam shy2 cat nak kuar . tetibe raya tot0 tu sangat best . bukan aku je rase . kucing2 aku pn dah berkumpul kat tot0 tuh .. siap berlagak anggap cam d0rg punye je . pagi2 dah dapat msj dr azie katenye xjadi plan nak kuar pagi nih . ape lagi makin sy0k la aku berguling2 dalam tot0 . tapi dengar je mak nak g muar . aku p0wn pe lagi la .. eheh . bersemangat la sket . ade m0tivasi untuk berganjak daripada depan tv . alamak hari ni ade Oprah ... xpe k0t . mst dah tgk punye . hahaa sedap kan hati . nak melayan Oprah 0r nak jalan2 ? hahaa 0bvi0us sgt kn . mst la aku nak jalan2 . dengan kelam kabutnye aku pun siap la . memang lumrah la kelam kabut tuh .. antara trademark aku . dengan c0nfident amik hp yg tgh di cas then kuar umh la . hahaaa bile check balek si0d k0t .. yang selama2 aku cas tadi tak masuk rupenye . budus bt0l ..dah tak pasalaku bawak hp mati kehulu hilir . aisey xdapat tangkap gambar . penat je siap2 . tau tadi aku pakai t-shirt ngn jeans jew (macam la ade lagi yang muat . hoho0) niat nye nak pegi kwsp ade bnde nak diuruskan . memandangkan mak ngan abah ni adelah yes pers0n . aku ajak la jalan2 . eyh mujur aku tak ajak pegi kara0ke tau . tak baek amik kesempatan . aku bawak la abah pegi tmpt barang2 dapur . aku k0ndem pasal abah nak beli periuk ter0s ilang m00d die . m0ny0k je . so0 aku pilih kan la .. hihiii ingatkan ni hati kering sangat kew ? takdelah .. aku gurau je ngan abah . tu pun terasa . huhuu takda hal lah abah . lagipun duit abah kan . akak tak kesah sangat p0wn . 

aku bajet jalan sampai kul 12 then bley la makan kat McD . lunch punya kan cam murah sket .tapi tetibe cam terliur nasi ayam g0reng pulak .. tempat feberet aku kat bustand la .. walaupun xbape nak sedap sgt tp mmg dr dlu aku suke makan kt situ . haha cane tuh ? lagipun murah lagi kan daripada McD tuh . stakat beli sundae je la aku . hihi at least dapat jugak .. makan kat bustand best ape ..  sekarang dah bersih el0k tak macam dulu nak lalu pun tak selera apatah lagi makan . sekarang makan pun dah tepi sungai muar (ye k0t .). tp byk pulak kedai yang tak bukak . takkan sebab hari jumaat . kedai yang biase aku pegi pun xbukak jugak . adeh . kena la makan kat kedai lain yang biase minum kat situ jugak . tapi rase dah tak sama la kan . lap0r hadap je la ape yang ade . lepak angin sepo0i2 kejap . then pegi teng00k kedai gitar yang slalu adik aku cakap tuh . ade gitar cun seyh . urmmm duit xde nak beli . sekadar teng0k je la yang aku mampu . huhuuu




menu kami .........


papepun yang bestnye date ngan mak abah makan minum suma tanggung .. hahaa tapi macam lah selama aku kuar jejalan nih bukan abah yang bagi duit kan . hihiii



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...