Saturday, October 15, 2011

PC FAIR yang .........

0k jew .. huhuuu takde besar sangat n takde lah kecik sangat . kalau besar2 sangat pun pening jugak kan padahal benda sama jew . harga pun tak banyak beza . kalau kecik sangat pulak nanti 0rang b0ring cam takde pape . plannye nak pegi 2.30 tapi hihiii ade citer Dh00m 2 la pulak . salah satu filem hindustan fav aku . tak banyak jugak yang aku suka . 3,4 filem je n sampai sekarang aku tak b0ring teng0k . hihii Taal, Khabi Khusi Khabi Gham, Kal h0 na h0 n Dh00m . itu je la . 0keh disebabkan nak memberi laluan kepada Dh00m 2 . aku sanggup la nak pegi lepas kul 5 . huhuu seb baek azie 0k jew . lagipun kalau pegi awal2 panas sangat la . petang2 sket redup tapi tak0t kalau sampai malam pulak kan . tapi tadi naek kete so0 0k la k0t . hihii . kul umh pn dah dekat kul 6.45 . askar2 pun ik0t jugak . sib0k beto0ll ....... azie pn tak kesah aku bawak je la . die pun bawak adik die . so0 5 0rang la . penuh kete . huhuu sampai Jubli Intan dah kul 6 lbh . ermmm seb baek la tak banyak sangat b00th so0 teng0k2 pusing2 belek2 sampai kedai yang sama jugak . mula2 memang aku taknak beli pape pun . yela macam sume dah ade kan . nanti cam membazir pulak . TIPU~~ hihiii aku memang berniat nak beli s0mething tapi c0ver skrin hp aku . mane la nak jumpa kat pc fair kan . sangat tak berfikir . hahaa

ape nih ?

nak beli pape pun bukan ade duit sangat . yang aku nak sume up rm50 . hahaa takde duit tapi berangan nak pegi pc fair kan . teng0k2 je la .. aku pun sebenarnya dah sangat2 lah terbiasa lepak Low Yat dengan p0ket k0s0ng . hihii mula2 adik azie beli headph0ne besar which is aku memang tak brape berkenan sebab tu aku pakai earph0ne yang kecik tu jew . sebab kalau gne earph0ne bley bawak g kuliah kan lect tak prasan la aku tengah melayan citer kat lapt0p . hahaa askar aku nak beli sangat . tapi dah takde warna aku berkenan . kalau nak pegi la beli guna duit sendiri kan . so0 tak jadi la . g r0nda kat tempat lain lak . aku nak cari yang warna itam jew . mane la aku selera warna laen . at least merah la . sampai kat 1 tmpt nih ade warna itam n warna merah . askar pun nak la sesangat . aku nak yang warna itam tapi bintang purple yang tak bape nak menyelerakan warnanya . urmm tapi aku lebih prefer yang 2 daripada yang laen . teng0k2 balek ade warna merah gelap sket takde la men0nj0l sangat . el0k dah 2 .. 0k2 aku setuju tapi bile check balek . bley plak sebelah merah sebelah lagi biru . memang tak lah kan . so0 dah c0nfirm warna itam ! nak 0r tak ! seb baek t0ng2 . kalau aku bayar sendiri memang taknak beli lah .

ni la bendanya .. bapak besar . huhu

teng0k2 luar je dah gelap kan . yelah sampai tadi pun dah kul bape kan . dah maghrib p0wn . so0 el0k lah beransur balek . hihii . lupa lak nak amik gambar . yang dapat cuma gambar jambatan je la . cantek k0t malam2 . tapi kamera lak takde . hp pun jadi lah . cantek jugak k0t .. hahaa


jambatan sultan ismail - malam

penat la arini . baru jalan sikit lutut dah sakit balek . macam2 lah . huhuu





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...