Wednesday, October 5, 2011

latest ep0p !!!


 ep0p malay 25 .

ni yang latest . 25 .

dah dapat .. dah dapat .. ape lah yang aku gilerkan sangat ep0p nih . padahal sume benda dalam tuh kebanyakkannya aku dah tau . lagipun makin lama kandungan tentang k-p0p, j-p0p n laen2 b0leh cari kat internet je k0t kan . tapi ... nak jugak beli . sanggup tu cari kat merata tempat asal dapat . cepat 0r lambat tak penting la . asalkan dapat . c0ver kali ni FT Island pulak .. ade 2 band yang menyerlah dalam kp0p . FT Island ngan CN Blue . tapi aku lebih prefer CN Blue . tak tahu kenapa . FT Island pun aku layan jugak tapi tak segila CN Blue la . huhuu papepun kali ni Tanj0ngMas Giant yang menjadi pilihan aku . hoho0 . seb baek ade lagi . tu pun at 1st aku tak jumpa . azie jugak yang nampak . haha macam2 . dah terlanjur beli ep0p tuh (azie beli rapi) tanya lah pasal keje k0s0ng sebab ade nampak iklan kat luar kedai kan (k0n0nnye lah kan) . urmm .. cam tawar je aku tengok suasana dalam kedai tuh .. takpelah . ade rezeki dapat lah . kalau tak p0wn xpe jugak .. pastu azie g beli eyeliner ngn eyeshad0w . cantek jugak warna tuh .. huhu saje nak lelame sket dalam airc0nd sbb sblm tuh dah puas kepanasan tunggu azie interview kat kilang . o0ppss . heheee papepun .. ep0p memang feberet aku sekarang . akan datang tak tahu lak kan .. hihii l0m penah tertinggal isu lagi (kecuali raya aritu . tapi dah baca)

koleksi ep0p . ade beberapa isu yg tertinggal n ter'd0uble' .

 entah bila la nak st0p beli . mungkin suatu masa nanti . bile mak dah taknak bagi duit lagi . hehehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...