Monday, October 10, 2011

new l00k !

untung la jadi ikan aku .. aku rase mesti kucing dah jeles . macam2 dah aku buat kat akuarium aku tuh . hihii puas jugak lah abah aku layan kerenah aku . semalam dah beli lampu baru . lagi cantek dah sekarang . lagipun dah letak batu itam yang beli aritu . tapi tak cukup la pulak . kena beli dua plastik lagi la nampaknya . 3 plastik la baru cukup satu akuarium . batu besar sikit je kalau dah letak dalam akuarium . tapi bile letak batu besar baru la nampak penuh . akuarium besar tapi ikan chumi chiki jew . beli ikan baru jugak . beli 6 ek0r . 3 merah 3 kuning . sebab so far dah 3 kt yang mati . aritu tukar air . dengan penuh c0nfident aku tuang je sebaldi ter0s kan . dari el0k air dah kaler kuning jadi berkeladak la suma air . yelah suma najis dah naek sebab batu dah bertaburan . dah macam lepas tsunami je aku teng0k akuarium tuh . kesian sume ikan aku rase dah pening2 dah dengan suasana yang kelam kabut . tapi bila malam sume keladak2 dah turun nampak jernih la air . sekarang lagi cun sebab dah ade lampu . hihii tapi yang aku x sure tuh bape watt ek . makan letrik tak . kang tau2 terj0j0l lah mata bile dapat bil . huhuu pasni nak beli kadbard itam letak kat belakang akuarium n nak tambah lagi batu itam jadi penuh . biar la macam gua tapi bila dah bukak lampu siyes cun . hihiii


latest look . ( pedulikan cahaya flash kamera tersebut . )




setakat ni itu je lah yang aku termampu . nanti bleh tambah2 lagi . ni pun gambar baru je amik . pepagi bute nih takde keje . tapi bila dah gelap gelita nih pasang lampu akuarium nampak cantek k0t . nak amik gambar kamera tak canggih . 0k la tu k0t kan . asalkan nampak sikit2 . huhuu entah bila la aku nak puas . bila mak n abah dah tak nak bagi duit untuk beli benda2 yang berkaitan k0t . hahaha

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...