Thursday, October 13, 2011

Selamat Hari Lahir HK

hari ini hari lahir dia . hurmm .. sem0ga dikurniakan kesihatan yang baik dan kebahagiaan yang berpanjangan tak kira dengan siapa . asalkan dia bahagia . agak2 macam mana dia sambut bday tahun ni ye . dengan gf die ke ? ngan kawan2 ke ? papepun yang penting dia happy2 selalu dan harapnya tak pernah n takkan pernah lupa aku . mungkin kami xda masa depan bersama . hahaa lebih baik dia dengan 0rang yang dia rasa lebih layak kan . aku ni banyak sangat kekurangan . bukan merendah diri ke ape . tapi kenyataan . xpelah . aku lebih rela teng0k dia bahagia walau dengan sape pun . j0d0h tu kita xtau macam mana kan . sape yang tak harapkan 0rang yang kita sayang ada dengan kita sampai bila2 . tapi benda macam ni tak b0leh paksa . ada j0d0h ade la . kalau takde pun takpe . lama dah aku latih diri untuk terima sume ni .

pertama kali aku jumpa die masa 0rientasi kte0rg aku dah tau cuma dia yang aku b0leh sayang sampai bila2 . pelik kan . padahal tak kenal pun . huhuu . aku rase die memang langsung tak perasan aku . tapi aku dah ingat muka dia . huhuu pastu jumpa dalam clas . 1st clas aku ngan dia . 1st time aku bet0l2 b0rak ngan dia masa perjumpaan pertama kte0rg untuk exc0 k0lej . time tu kte0rg sama2 lambat n sama2 kena duk depan pintu n sama2 pakai baju purple . hihii aku memang dah tak endah la meeting time tuh . hahaa dah takde feeling . penat2 berkejar dari clas . tapi berbal0i dapat jumpa dia . (gediknye !) ade masa kte0rg rapat . ada masa kte0rg jadi macam tak kenal antara satu sama laen . hurmm .. tapi kekal sampai sekarang . alhamdulillah aku tak hilang dia ter0s . walaupun banyak kali aku sedih sebab dia tapi aku lebih hargai bahagia yang sedikit daripada aku nak ratapi sedih aku kan . tak berbal0i . aku tak pernah brenti sayang dia . malah sekarang lebih sayang lagi . atau lebih tepat CINTA ! . o0ppss~ setakat ni takda siapa lagi bleh buat aku lupa dia . (atau aku yang taknak ??) pape pun . aku d0a yang terbaek untuk dia n sume 0rang yang aku sayang . sekali lagi . 
SELAMAT HARI LAHIR L0VE !




(dah banyak k0t aku tulis pasal die . jangan muntah ye uo0ls~ huhuu)



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...