Saturday, October 29, 2011

rupa baru . mood baru ngeh3

tetibe terjumpa lak yang nih. merah itam putih. cantek tak ... ?? hahaa memang tepat sekali dengan warna2 fav aku. okay2 jujur aku amik je yang sedia ade. copy je la code nye. then paste. settle ! hihii tapi kan aku rase baru k0t kat LeelouBlog. sebelum nih macam tak pernah jumpa. mujur la ade rezeki jumpa . n yang best dah la aku ske ladybug. hahaa sangat tepat jiwa. mula2 ingat nak buat yang biase2 je. cam menyampah lak aku dengan yang sebelum nih. pink je. memang meronta2 la jiwa aku nak tukar warna laen. huhuu sehari suntuk jugak la aku spend time belek blog ni arini. dengan tetibe line yang cam hampeh. memang menguji kesabaran betol. mujur lah bosan. kalau tak memang aku dah tak layan. hahaa saje nak mem'bz'kan diri . yelah nak mengalihkan fikiran sendiri kat benda2 laen . emo terganggu la 3,4 hari nih . hoho0 maka time2 camni lah aku kembali menonton 'family outing' . hihii nak try ketawa secara senyap lagi. biar pecah perot. memang menangis dalam hati tu seksa . tapi try la ketawa tanpa bunyi. hahaa mau bukan setakat pecah perot. lemak pun boleh ilang. (tapi tak berkesan untuk aku !) dah dapat download Hangover part2 . yang paling penting Vampire Diaries dah dapat sampai ep7 uo0lls.. serono0k yerr ~~ so0 malam ni nak tengok la. hihii.

(pening jap kepale makan hampir 2kilo kerang. har3~)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...