Tuesday, November 1, 2011

halamak .. disaster !

seharian aku tggu mak n abah balek dari umah atok . semata2 sebab nak tanya mane pegi makanan ikan aku . (okay takda kredit nak call) . tengok kat akuarium luar takda . kat akuarium dalam umah pun takda . alamak . ikan2 harap anda bersabar . aku ingat2 balek mane aku letak malam tadi . mungkin salah letak kan . ohh sebenarnya tidak sama sekali . bukan aku yang salah . bukan3 ! . (confident kan hahaa) . okeoke . kesahnye cenggini . bila abah balek aku tanya la dengan muka yang bajet siyes . halamak kena balek la pulak . ya myb aku salah letak . memang biasa terjadi . tapi aku dah periksa abes takde pun . pastu cantek je aku pegi tengok balek . ye memang tetibe benda tu wujud . ade kat bawah kerusi . excited la ikan2 aku bila nampak gelagat aku dah jumpa bekas makanan mereka . tapi malang ! hahaa (aku bley ketawa lagi kan) . kau orang tengok bawah nih ..



cis !!! sape yang buat nih ???? memang sah la kucing2 sekalian kan . patut lah malam tadi aku cam ade dengar perebutan hebat . ini rupanya kaukucing kejekan . har3 .. abes lah semut masuk . dah penuh semut dalam tuh . adeh maap ikan2 . anda perlu bersabar lagi sampai abah beli makanan baru . huhuuu @%#$%^$&^ punya kucing2 . tau lah bau makanan ikan tu sedap . but plz respect others !! memang tak patut betol !!!

arghh !! mood geram . tapi l0m ade sesape yang jadi mangsa . aku still pendam . xm0 kawan sume kucing arini . es0k lah kalau nak sembang pape . chill dulu ~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...