Thursday, November 10, 2011

tak puas berendam air .. bermandi hujan pulak ...

dua hari lepas dapat mesej daripada member sekolah . hihiii . jeng3 ... lama dah aku tringin nak pegi lepas kejadian kemalangan (malang betul !) beberapa tahun lepas . tahun ke ? hahaa tak ingat la n tak mau ingat . kesahnye member ajak mandi gunung la ... errr lebih tepat atau proper ayat mandi dekat air terjun gunung ledang . suka la sape yang tak suka . hari khamis kot . sah2 la tak ramai orang . takde la semak je aku tengok . so0 nak tunggu khamis tu macam setahun je aku rase . pagi2 lagi aku dah prepare masak mee goreng . ade lagi kan daging korban masukkan la dalam mee goreng . baru la bley GILA SEDAP ~ itu je la yang mampu aku bawak . mandi sungai or air terjun ni sah2 la buat orang lapar . aku time2 ni memang akan makan tak ingat orang sekeliling . hihii (buruk perangai) tapi seriously rindu gila nak BBQ kat kalumpang ..............

kat batang pokok tumbang tu la mamat tu tetibe duduk bercakap sorang . (jap lagi aku citer)

kteorg sampai tu memang lengang gila la tempat parking . rasa bahagia sangat . sangat3 !!! hahaa excited lebey ....... so0 menapak la aku dengan kaki baru lepas kejang (masa masak pagi tadi) menuju ke p0rt biase la . tapi disebabkan tak ramai orang takde la pegi jauh sangat . lepas toilet yang kat atas tu je la . tempat pun sedap dah macam kolam renang . ade member2 yang nak 'mengasah kemahiran berenang' atas tunjuk ajar cikgu renang sandaran langsung tak terlatih CikguSazzy . hahaa sendiri tak tau berenang bley ajar orang lain . memang terbaek~ lama jugak la memuaskan diri sambil ditemani ikan2 yang dah besar2 . rasa nak tangkap then bakar je . haiyo0 geram k0t ... takpe lah aku baek kan . kongsi2 makan la dengan ikan . ngeh3 


nape la gambar ni tetibe rotate senget . adeh .. tapi sume ni hasil aku, fiza, mariah n syuridah .

setelah sedap berjam kami mandi kat situ tetibe adelah sorang mamat nih . aku pun tak sure la dia ni waras ke tak . tetibe datan duk dekat batang pokok betul2 sebelah tempat kteorang mandi . ahh dah sudah .. acane ?? mula2 ingat nak biar je . tapi memang nampak sangat dia taknak berganjak . alamak . dah bercakap sorang2 la pulak . sebelum pape jadi baek blah terus . bley mendatangkan bahaya yang tak disangka2 nih . hoho0 so0 dengan berat hatinya kami menapak la kat tempat laen .. aisey ... lama pulak tu dia kat tempat kami tadi . syuridah nak tunggu jugak . layan la . lagipun tempat tadi memang best gila . tempat baru ni cetek tak boleh nak berenang2 macam duyung terkopek sisik . lama wey lebih sejam rasenye . bila dah nampak die blah pe lagi cepat2 la ke tempat tadi lagi . baru je menapak . lahhh ... datang lagi . dah aku takleh la nak tolerate . kang ntah pape la dia buat . so0 g la tukar tempat lagi . betul2 takde orang . lagi best . dalam pun dalam . huhuu memuaskan diri dalam beberapa jam sampai syuridah ngan fiza dah boleh berenang dengan senonoh . haahaa tercapai jugaklah hasrat dorang . kul 4 plan nak balek . tepat2 la bley gerimis pulak . patut la gelap semacam . ape lagi beram.. je la ... 




bajet nak tukar baju la kan nanti basah pulak kete syuridah . dah settle tukar baju bila keluar tandas mak aih ... lebat la pulak ... tunggu reda jap la .. then kteorg cepat2 g tempat parking . dah la jauh nak menapak . hahaa yang bestnye tetibe ujan gila lebat lagi . wahh ....... KUYUP !! acane ? baru je tukar baju . hihiii takpela . kenangan . seb baek dah kuar . kalau still berendam lagi tak ke naya kelam kabut nak menapak keluar . papepun yang penting aku sempat sampai rumah tepat2 je PASTA nak start . hihiii. itu lah yang penting .. walaupun gila penat tapi yang penting PUAS !!!!

















No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...