Thursday, November 24, 2011

SelamatHariLahir MAK !!!!!

24 NOVEMBER ..... itulah hari lahir mak aku .. hik3 selamat hari lahir mak !!! LOVE you~~~ takda masak special pun hari ni . aku gorengkan nasi je . hihihii tapi yang best dapat la makan kek . huhuhu birthday kan .. biase la kek2 nih .. goreng fries sket . jadilah . nak masak lebih2 lom ckup bajet . hihiii . esok lusa je la . mak pun cakap nak bakar ayam . yeehaaa !!!


cokelat .. cokelat .. hihihi





jangan tanya la cane nak buat kek . aku memang langsung tak tahu . tettt .... tipu ! memang la tahu kalau tengok kat internet memang takda hal la . tapi aku memang tak tahu n tak penah buat . hihii yang hari lahir mak aku je . yang nadiah tu nama salah seorang askar kecik aku . untuk UPSR kot . kan result dah kuar . ok lah dapat 3A1B1C . pandai lah dari aku kan . hoho0


fries~~~ @_@


itu je la untuk hari ni . esok tak tahu lagi . hihii moga2 ada rezeki makan sedap2 . amin ..... skali lagi, SELAMAT HARI LAHIR MAK !!!! semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki . selalu2 happy n jangan selalu ditindas oleh orang2 yang suka menindas . hoho0~ THANKS MOM !!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...