Tuesday, November 15, 2011

hari yang ceria juga suka3 ...

mood hari ni adalah untuk menjadi seorang yang rajin (tetibe ..). sekali sekala rajin ape salahnya . berkhidmat untuk warga rumah, bangsa dan juga negara yang tercinta nih (patriotik pulak..) menjadikan aku tetibe terasa sedikit bangga atas sebab yang tak dapat dipastikan . hahaa arini bermula dengan aku bangun tido dan melambai2 mak ngan abah yang dah nak pegi menoreh . maka, dengan mata yang layu (tido dah dekat kul 4 . ape aku buat ? entah . sedeh !) aku pun on la balek mrlappy .. takkan nak sambung tido dah dekat kul 7 kot ... not in the mood untuk handle sakit kepala lagi . okay3 merepek3 .. baiklah . kerajinan aku bermula dengan menyambung kegiatan dan hobi baru aku . iaitu mengedit belog . bukan aku punya ya . orang lain punya . teman2 lah . okay aku bukan pandai sangat tengok aku punya blog pun dah terserlah ketidakhebatan aku dalam menghasilkan blog yang sangat hebat ! sedeh ! tengok je la font dalam blog aku nih . tak ke terbeliak confirm jelas mata . hahaa tapi bila ada orang mintak aku on je la .. mane yang aku tau aku buat la . ala tutorial kan banyak. thanks la kepada blogger2 laen yan sudi kasi tutorial . hihii aku buat orang lain punya lebih dari aku sendiri . hihiii tengah2 takda duit nih berguna jugak la kalau bersusah payah sikit . tapi yang muramnya tuh line tenet la cam biase .. cam h***M ...........

mood kerajinan dibawa ke tengah hari apabila mak bagi idea (yang mana asalkan idea aku . hik3 biaselah bab2 makan nih) nak bakar ikan . yeehaa !!! suke3 . dan sampai ke malam nih .. kepelikkan jugak aku . apesal kerajinan ? takda keja beb ! tu je sebabnya . malam ni punye citer pun ntah pape . so0 aku merajinkan diri membelek2 balek baju mak aku . okay ada permintaan . suh kasi manik . baeklah mak . tapi maniknya mana ? hehee without further instruction mak aku pun diam2 la beli manik siang tadi . halamak omma .. can nih ? sikitnye ....... huhuu takpelah mak . akak ade lagi manik yang sesuai . relax3 .. suma pun 0kay~ maka bersengkang mata lah aku dalam mood kerajinan . kali ni nak buat cane ? try balek la crumble .. k0t jadi . kat baju sendiri tak jadi sebab malas la xde dapat pape . kalau mak ni nanti mesti mak akan kasi upah topup . ahahaa ! baru siap satu lengan sok pagi sambung lagi . dah tak nampak dah . sekarang masa untuk berbel0g n bermukabuku . ngeh3 tersengih !


takdelah cantik mana tapi akan diperbaiki nanti .. hik3




=> cter PASTA dah nak abes .. huhuuu .. memang laen la kalau tengok kat tv dengan kat mrlappy . takde kebarangkalian untuk next3 ... hahaa aku bukan suka nak tengok setiap saat cter pape pun la . dah kalau kat tv mana boleh nak cepatkan .. hoho0






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...