Friday, November 11, 2011

dare to be angry ? lets AngryBirds !!

baeklah aku mengaku yang aku sudah start maen AngryBird . walaupun kadang2 aku rase annoying jugak bila dengar orang duk sebut2 pasal AngryBird nih . lagi haru kalau yang kecoh gelabah tu tak tahu pun yang benda ni sebenarnya adalah game . GAME ye ! hiiiihiii aku rase game ni boleh buat orang addicted . alah ketagih larh .. tapi so far buat aku baran lagi ade lah . hahaa . baeklah2 aku dah ade tanda2 ketagih . sape tak . geram kot kalau tak lepas2 . dah la piggyijau tuh d0k ketawa kalau aku tak lepas . rase cam nak bagi penampar je . tapi puas ati jugak lah kalau dapat tembak sume piggyijau . huahahaa yang buat menariknya kan grafik die memang best lah . sound pn terbaek . bunyi2 effect tuh buat aku klakar n geram pun ade jugak .. aku ni dah la kalau start men game tuh memang akan maen sampai abes . adehh .. takde life la untuk beberapa hari akan datang . aku kena settle kan jugak or else tak lena tido kot .. ngeh3 papepun aku rase AngryBirds nih tak bley ilang stress sebab dorang akan kasi kau orang lagi stress . hahaa ! 





pernah jatuh cinta dengan kawan pertama facebook aku . orang yang mengenalkan aku pada dunia facebook pada ketika tak ada seorang pun orang di sekeliling punya akaun facebook . tak tahu dia ingat lagi atau tidak . tapi semua itu sudah berlalu . rindu saat2 ber'chatting' dengannya . aku yakin dia sudah punya seseorang . dia setia dengan cinta nya dan aku juga begitu . = )



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...