Wednesday, November 2, 2011

Wordless Wednesday : silent itu berdiam diri . betul kah ?

dah beberapa hari aku muhasabah diri . tetapkan iman . dengan yakin aku akan SEKALI LAGI menjauhkan diri . SEKALI LAGI ye !!!! ya Allah . tabahkanlah hatiku . temukan lah aku dengan seseorang yang sebaik2 manusia yang sesuai dengan aku . yang dapat menjaga dan membimbing aku ke jalan yang Kau redhai . seriously aku tak sanggup la kalau benda yang sama jadi kat aku . kenapa aku nak kena kacau orang yang dah berpasangan . okay die lom kawen . tapi mungkin bakal bukan ? aku takkan kacau dia . (adeh nampak aku ni macam jahat sangat la pulak) . aku takde la gedik2 kacau . tapi if i ever contact die lagi aku akan rase aku ni lah pengacau . perampas . pe ape lagi lah . macam2 ! aku je kot yang rase benda ni serius sangat . entah la !! aku ni dah tak tau nak kate ape . benda yang paling berat dan rase bersalah yang pernah aku buat adalah tak reply or angkat call dari dia . hurmmm .... enough !!! maaf sayang . sila cari saya sekiranya anda sudah tiada hubungan lagi dengan kekasih hati anda tersebut . sementara itu biar lah aku hidup sendiri dengan family yang riuh rendah nih (hehee sempat lagi) , my cat sume n ikan2 juga . mereka lah yang selama ni membahagiakan aku dengan seikhlas hati . kalau ada jodoh baguslah . kalau takde aku akan terima dengan redha .hopely akan ade seseorang yang akan muncul dalam hidup aku . yang dapat sayang aku dengan penuh ikhlas . penat la sayang orang sangat2 . bertepuk sebelah tangan lah tu . aku nak orang yang sayang aku pulak . mesti best kan . selama ni aku butakan mata n hati je . sekarang mungkin masa untuk move on . sape2 je la . jom kita tambah lagi kawan !!! dengan kawan lah bermula segala2 nya . sila jangan skip step . hoho aku bukan gelojoh or desperate sangat . hihiii . marilah kita moving on~~


: akunye Wordless Wednesday end up only word no picture . terrrbaek ! :

(seriuosly padan muka Fiona tadi  .. hahaa biarlah takde kena mngena pun . puas hati aku . padan muka ko !)




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...