Wednesday, November 23, 2011

percubaan kreatif yang tak brape nak kreatif . erk ?

aritu aku ada p0st pasal kerajinan aku menjahit manik kat baju mak aku kan .. gambar yang aritu l0m siap lagi .. huhuuu .. ade tambah2 lagi .. k0n0n nak bagi cantik la . sekali kau hambek ... berat tak hengat . huhuu takpela . stakat ni ok lagi . dah takyah lagi nak pakai gelang2 tangan . siap dah ade jahit kat baju ..


setelah ditambah ape yang patut .

dua2 belah lengan



ni kat baju aku sendiri ..


ade 2 baju lagi belum siap . hurmm dah takde duit nak beli manik .. sedey2 .. takpela buat sikit2 . aku bukan nak pegi mane pun .. nnt buat paten lain pulak . ni ala2 simple crumble yang tak brape nak jadi . hik3 . belum dapat nak cari manik besar yang bagus kualiti la . baru comel ade kecik ade yang besar . kat sini susah nak cari . nak beli online kena bank in duit lak . bank tu dah lah takde dekat2 sini .. takpe la . baju sendiri guna yang biase2 pun dah ok .. huhuuu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...