Thursday, November 3, 2011

0330 ! fiction ! love song !

lagu baru UKISS . sebenarnya aku takde lah pay attention sangat ngan group nih . aku taktau la kenapa . lagu yang aku suka pun Man Man Ha Ni jew . huhuu tapi sekarang ade 0330 !!! yeah . siyes best . aku kan ske cam ballad2 nih . cam feeling2 kan . takde la dance jew . banyak lagu korea yang jadi fav aku lagu2 ballad layan feeling . huhuu . kecuali lagu CNBlue !! sume aku suka !! hahaa (tetibe bley selit CNBlue dlm nih . haruslah !) sedap k0t lagu 0330 tuh . aritu pagi2 buta mase aku tgk 8tv dalam kul 2lbh k0t tetibe bley kuar lagu nih kan . haih cam layan . so0 aku pun memuat turun lah . huhuu . sampai sekarang ahaha kalau bukak mylappy memang tak sah la kalau tak dengar lagu nih . musicvideo pun best . siyes memang layan . tapi aku tengok kan dah ade muka2 baru lah .  hihii memeng siyes dah lama tak amik tau pasal group nih (jahatnye aku) . tapi pape pun aku tetap 'kipas' si DongHo tuh . bapak c0mel budak tuh . iye2 . budak lagi . aku paling tak tahan tengok die dalam IdolMakneRebellion . memang sanggup betol budak DongHo nih . sejak dari tengok gameshow tu la aku start konon2 jadi  'kipas' die . sebelum ni tak pun . hahaa kejam . aku rase die antara yang menonjol kot . aritu dorang ade datang Malaysia kan . aku sempat tengok interview dorang dalam 8tv . gler lah . time2 camni memang aku paham bahasa korea n cina . terer betol . hihiii takde yang aku tak paham . nganga je tapi nak tengok jugak .

ukiss 0330

layanlah video nih . ntah la . aku rase melody lagu rap musicvideo sume menarik perhatian . alamak cakap banyak kang nanti orang menyampah lak . biarlah~ ade lagi lagu2 yang recently aku selalu dengar . urmm .. antaranya Beast-Fiction . best jugak tapi cam familiar je lagu tuh . aku rase cam ade jadi lagu tema untuk iklan lah . lagi lagu F(x) - Danger or Pinochio . best wo0 .. hehee . aku ske f(x) ! 4minute-HUH pun best jugak . tapi cam dah lme sket la lagu tuh . urmm lagi haruslah lagu Mr Simple by Superjunior . suju ade lagi kan lagu baru . A-Cha . tapi tak sempat lagi nak muatturun . hihii Superman pun cam best . (eh macam lagu dah lame la) paling cun ble BigBang pun ade lagu baru jugak (baru ker.. ?) Love Song ! eheh . asalkan BigBang n CNBlue . haruslah best sumenye . ngeh3 . gedik ! nanti2 aku kuar entry khas untuk BigBang n CNBlue. ngeh3 . F(x) juga ...... ehehee~


Beast - Fiction


f(x) - Danger

4minute - HUH

Suju - Mr Simple (tapi yang ni takde Siwon . huhu)


aku sebenarnya paling suka yang live . tapi ade sesetengah group yang cam tak best kalau live . kecuali CNBlue . dorang paling best kalau live ! yeah !!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...