Wednesday, February 22, 2012

fill in the blank ! part 1

22 FEBRUARI 2012 : tarikh keramat aku tuh .. hahaa INTERVIEW SPP ! gila memang aku gila . yeah memang syok bila menghitung hari2 yang bakal menentukan periuk nasi kita dengan kerja yang menimbun . ok sebenarnya tak menimbun sangat tapi maybe sebab tak biase buat keje kan . benda sikit pun aku rase macam dah sebukit atas kepala nih . hahaa. time tu la nak ade meeting . time tu la macam2 program ade . time tu la nak balek lambat . huish serabut ! dah la study pun satu dua perkataan je yang melekat dalam otak . PERKATAAN ye .. bukan AYAT . hahaa how bad is that ? okay aku tak boleh handle pressure . nak buat macam mane... nak jumpa kaunselor pun tak sempat . haha sempat ke die nak jumpa aku (kaunsel0r) . 

so0 selasa tu memang cun la tetibe ade meeting . aiyak ! sampai kul 3 pulak . adeh tak sempat dah nak sambung study . dah aku nak kena menapak pegi umah makcik kat taman perling . aisey .. tengok duit alamak bley pulak suam2 kuku . seb baek die cakap bley datang amik . hahaa betol2 NASIB BAIK ! so0 sementara tunggu die sempat la aku tido jap .. tido ?? bukan  study ke ? hahaa tido la .. nanti dah tak sempat nak tido . study tu memang dah tawakal je la . nanti lagi serabut otak satu ape pun aku tak ingat .
okay agak puas aku tido as my roomate pegi handle kwsp . aku pun buat2 bodoh je la pasal kwsp nih . tak sempat dah aku nak pikir pasal tuh . seb abek takda pape masalah . yang aku buat isnin lepas opis kate boleh guna . (isnin???) haaa .. tau takpe . dah la isnin tu elok la bley latih budak nasyid untuk sambutan maulidur rasul sabtu nih . then pegi JB lak untuk uruskan kwsp . selasa meeting lagi . masak ahh .. memang masa free untuk tido je la ..

bila smpai kt umh makcik aku tuh selera nk stdy pn memang dah ke laut lah .. ade Qaisarah lagi memang kejekan die je la . hahaa sementara die hanyut ngan anak patung die sempat la aku hafal FPK . itu je la pun yang aku hafal . hahaha . kat umah orang cam tak elok je nak tunjuk rajin nih . haha lepas isi per0t aku yang dah tentu2 nya kosong dari semalam aku pun gosok baju then pegi masuk bilik . haa sempat la belek sikit2 ..

"nina .. umah ni ade wireless. guna la . password mintak syafiq"
(o0ppss o0hh no0~)

korang rase ape yang aku buat ? hahaa search la ape yang patut kan ... dah ade line internet .. hahaa ok tipu !!! belek2 ape yang patut .. time tu lahh nak tengok gosip .. time tu la nak tengok balek game ... sume time tu lah ! h0h ! tapi tetibe apesal ntah timbul kesedaran ... wehh interview o0ii !! so0 aku pun kembali ke tujuan asal aku . belek sume sijil mane yang patut and tak patut bawak . baju sume settle . smbung hafal FPK balek .. dumm !!! tetibe tersedar . wehh dah kul 2pagi ! tersedar dari tido ok . bukan tersedar dah lme stdy . hahaa aku tertido upeye . pikir2 balek baek tido je tr0s . redha and redah je la es0k . huhuu punye nak kate tak lena aku tido sejam sekali terbangun . el0k bangun kul 5 nak mandi (dah terbiase kan) alamak ade makcik aku pulak . eceh alasan nak tido balek . hahaa melepak la aku kero0h2 kat sofa . el0k je nak lena pintu bilik air terbukak . berdesup aku masuk. hahaa dah lambat wehh .. dah 5.30 ! 

ape jadik lepas tuh ...? smbung nanti ahh .. panjang sangat pulak nih ...







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...