Wednesday, February 22, 2012

fill in the blank ! part 2

okeh sambung ! lepas mandi tu aku cepat2 la siap bajet la pakcik aku nak hantar kul 6.30 . gila lahh dah lama aku tak punctual . hahaa tumpang orang beb haruslah displin ! so0 dah 6.15 aku turun bawak angkut sume barang yang aku bawak macam nak pindah rumah tuh . sarapan lagi tunggu anak2 die siap lagi . err 6.40 baru kuar umah . dah menapak hantar sorang 2 budak nih ... takpe2 . seb baek dekat . kalau tak mau tercabut jantung aku nih lambat sampai . pusing2 je aku dah nampak bangunan keramat merah tersergam indah depan mata . alhamdulillah sampai jugak akhirnya ... pakcik aku tinggal dekat ngan pak guard je . tanye orang katenye . ok aku tanye la orang . ade yang suh aku masuk bangunan merah tuh . seb baek aku tnye orang laen . rupenye kat bangunan satu lagi . seb baek . kalau tak ntah kemane la aku . baru la nampak kawan2 . hahaa lawak aku pun pelik knape aku sorang je yang ade . rupanya salah bangunan memang la tak nampak orang laen . ape dahh~

dah jumpa kawan2 rase lega sket ... lama k0t tak jumpa dorang .. hurmm dah nebes balek .. tengok orang laen tenang gila . dorang ni dah rebus sume nota ke ape . hahaa takpe lah .. redha and tawakal aje lah . semoga dipermudahkan je semua urusan .. naseb baek aku group 1st ! alhamdulillah .. rase macam ok je interview tuh ... tapi aku tak tau la ape pandangan dorang kat aku . hehee hopely ok . mula2 memang la aku tak confident langsung . aku kan pendiam . serius . masuk duduk je ter0s blank !! otak kosong !!! ape yang die tanye confirm aku tak dapat jawab . aduhh dah pasrah je time tuh ... tapi lama2 aku yakin sket la . aku jawab je la . betul ke salah ke yang penting aku bercakap . itu paling penting . fuhh tak sangka . 

macam2 lah dua panel tu tanya . mula2 misi ngan visi KPM . ari2 aku duk tengok benda tuh . bengong la time tu boleh lupa . akibat kejadian tu sekarang hari2 aku ingat . hahaa . then wawasan 2020 . satu point je . then kaitkan ngan 1Malaysia pulak . lepas tu ape ek ... klau tak silap teori pembelajaran kot .. then barulah masuk kepada Guru Cemerlang Geografi tuh .. hahaa serius lawak . dua2 panel tuh tengok kami macam ape je . rasenye sekali pandang dorang bleh tau sape pandai menggoreng sape yang jujur gila . sape yang study and tak study . hahaa aku sebat je la ape yang terlintas dalam kepala aku nih . tak brape ingat la ape yang ditanye . biase la sama macam exam . aku kuar je memang aku dah tinggal sume soalan dalam bilik . tak bawak kuar . tros lupakan . hahaa


aku dengan muka riang gembira dah lepas siksa . (riang la sangat~)



yang bestnya group 1st nih .. kau dah settle orang laen baru nak mengadap . hahaa cepat masuk cepat siap cepat settle yang penting bley cepat berambos balek ! yeah ! lepak jap ah berbual ngan member2 yang bel0m lepas .. kasi tenang sket hati dorang . hehee katenyerr~ mengacau orang laen ade lah . sebelum aku kena smack down baek aku blah dulu  . setelah goodbye babai kat semua ... cehh bajet comel gila nak mintak diri ngn kawan2 .hahaa aku pun call la pakcik aku sebab die suh call ble dah settle . die sampai je kami pun teros bertolak balek ke Taman Johor Jaya . alamak ... dekat je rupenye .. klau bawak laju tak sampai 20minit je .. huuhuu sampai umah lepak teros lah ape ditunggu lagi kan .. padahall kul 10 lebih dah sampai . kalau nak masuk skola pun sempat lagi sebab kelas aku semua tengah hari . tapi mata aku dah redup semacam je ... hahaa (jahat gila!) tak pe lah . sempat muhasabah diri .. dalam mimpi .. hehee

pengalaman lah dua tiga hari nih ... es0k xde ape tapi jumaat ada aktiviti menarik yang menanti . teheee~










No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...