Monday, December 10, 2018

WEDDING : Royal Blue

alhamdulillah...kiranya dah settle lah 3 majlis terbesar dalam hidup aku. selang dua minggu jugak ah untuk majlis bertandang kat Perlis nih. haritu CintaHati dah balik dulu. tanpa banyak soal aku biar je lah CintaHati balik walaupun dalam hati meraung2 hahaha. Cintahati tak bagi aku ikut.. suruh datang dengan family je. Mak ngan Abah pegi dengan family members yang lain. aku pegi dulu naik kereta dengan adik2..tak sangka Boyfriend Si Alza Hitam sampai ke Perlis.. hahaha aku bangga dengan kami. 

kami gerak khamis pagi..alhamdulillah..all went well.. Anil drive all the way. hahaha memang ikut plan betul. sampai kat Alor Setar tepat pada masa yang dirancang. insyaAllah takda langgar lebih maksimum speed. kalau aku drive mungkin dah berkeping2 saman. hahaha so sampai Alor Setar terus pegi fitting baju. and...and... jumpa CintaHati aka SuamiSaya setelah seminggu tak jumpa!!!! hihihihihiiii sengih je la yang mampu. maklumlah..aku kan over react sket..(baca:melampau)

lepas fitting baju..kami makan then terus ke homestay rehat jap..pastu g keluar tengok sunset. hahaha kami berempat je..CintaHati sibuk uruskan hal2 lain.so feeling lah tengok sunset sorang2.. then g makan mee sup. nak melayan tekak budak2 nih..haha lepas tu balik homestay teros pengsan !! esoknya berjalan lah kami kemana2 tempat yang free kat area2 Kuala Perlis je. nanti cter kat entri lain. (feeling2 orang baca post ni haha) petang tu akhirnya dapat jumpa ngan Mak Abah. yeay!!!



masih tak sehati sejawa

pose terpaling senyum Mak Abah

completed set
walaupun ada banyak drama here and there..alhamdulillah..all went well..tapi dia punya penat tu sampai air mata pun tumpah..hahaha ape yang penat pun tak tahu lah. emosi kot.. hahaha kelakar lah fikir balik. tapi takpe. yang penting semua dah settle. aku mohon doa je lah dari semua yang mengenali kami..doakan yang baik2.. doakankami dapat menempuh alam rumahtangga dengan sebaiknya.. doakan emosi stabil..doakan kami bahagia.. lama nak tunggu saat ni.. harapnya berkekalan hingga hujung nyawa. amin..









No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...