Tuesday, December 11, 2018

WEDDING : PERSIAPAN ( PENGAPIT )

aku sebenarnya tak tahu nak suruh sapa jadi pengapit. haha banyak yang kena fikir. contohnya kena cari pengapit yang hati kering sebab aku ni kadang2 macam terlepas cakap kan..aku takut ada yang terkecik hati. haha pastu kena cari yang ringan tulang. tak berkira. sebab takut tersuruh buat pape kan. pastu paling penting kena cari yang pandai bermasyarakat. jenis yang tak kekok dan poyo. hahaha supaya dia selesa dengan family aku. then family aku pun selesa dengan dia. pengapit aku pun kena saiz yang betul sebab takleh besar macam aku nanti kang tak muat frame. haha aku dah cukup besar. yang kecik sangat pun takleh. kesian nanti tak nampak . kena tutup dengan aku. hehehe ni bukan racist eh. ni mengambil peduli. haha

budak2 dua orang Nurul dengan Nad tu memang dah terkeluar dari list lah. sebab tu pari2 hahaha lagi banyak benda lain dorang nak handle. pastu aku suruh Mai. yelah bestfriend yang lain semua dah kawen. pastu Mai macam nak taknak. hahaha pastu aku beranikan diri untuk tanya Ina. hehehee  dari dulu memang aku dah fikir kalau aku kawen aku nak Ina jadi pengapit. aku taktau kenapa dalam banyak2 kawan yang aku ada aku memang nak dia. sebab Ina ni menepati semua ciri2 pengapit yang korang nak tau. aku jujur tak mampu nak jadi macam dia.. fuh terkejut aku bila Ina kata OK. hahaha bersyukur gila time tu. dia ni bz gila. tapi tak sangka pulak dia setuju. hihihi




banyak jugak lah bicara dari hati ke hati dengan Ina. hahaa dia memang suka bercerita. thanks Ina sebab kau banyak gila tolong aku. maaf tau kalau ada tertinggi suara ke terkurang pape ke. haha aku ni kan cerewet sikit. tapi sikit je lah. harapnya takda drama sangat. hahaha thanks sebab sanggup luangkan masa untuk aku. terus gerak dari JB lepas program kat sekolah kau. thanks sebab sudi tidur kat rumah aku yang tak seberapa ni. hehehe thanks a lot. LOVE U !!



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...