Tuesday, December 11, 2018

WEDDING : PERSIAPAN ( HANTARAN )

hantaran untuk dua2 belah pihak aku buat sendiri. dua2 aku buat sendiri. kali ni simple je. ade yang recycle je barang yang dah ada. macam gabus dan dulang. aku guna je semula masa yang hantaran bertunang sebelum ni. hantaran untuk suami aku buat warna hijau mint. macam baju kan? haha warna cute je. tapi dalam gambar tak secomel depan mata pulak. aku bagi tak banyak pun. mana yang perlu je. barang pun ada yang beli sama2. ada yang Suami beli sendiri. kasut je beli sendiri. yang lain memang beli sama2.. sejadah je aku beli sendiri. wangi oiii sejadah tu.. 



hantaran untuk aku pulak syok sendiri kan so aku memang pilih la yang soft2 kalernye. barang memang beli sendiri. telekung beli kat JalanTAR dengan Suami. al-Quran Suami belikan.. cantik sangat.. biskut Suami yang bawa. sebelum family sana sampai barang hantaran ni dah letak dulu kat homestay. so tinggal touchup2 sikit je. Suami bagi contoh yang dia nak. aku g cari bunga yang hampir sama. kaison+pisb . nasib baik dua2 tempat ni ada. mana ntah gambar contoh tu. tapi aku dapat cari 90% la semua bunga tu. haha aku memang suka warna ni so memang kesungguhan dan kegigihan untuk cari tu ada. alas dulang tu sebenarnya lace warna putih tau. nampak seksi sikit.. hehehe tapi dalam gambar memang tak jelas lah.


aku ni tak kreatif mana lah. tapi boleh la kan dari takda. biasanya aku follow pape design yang aku nak je. ni pun baru kali ke3 aku buat. sebelum ni untuk tunang+wedding paris, majlis tunang aku dan majlis kawin ni. huhu ok kot eh? hehehe


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...