Tuesday, December 11, 2018

WEDDING : PERSIAPAN ( MAKEUP )

aku memang bukan orang yang suka makeup. paling basic la kot kalau pakai pun. cc cream + compaq powder + browline + lipstik. tu je lah. yang lain memang tak lah. kadang2 tu pakai cc cream je. tapi untuk beberapa majlis penting aku ni terpaksa lah aku berkorban. alhamdulillah semuanya cantik. haha makeup + aku. #donepoyo

Majlis Bertunang

Majlis Serom : Nikah

Majlis Serom : Sanding

Majlis Perlis

gambar closeup macam tak bape cantik lah.. sebab kamera sendiri kan.. hahaha tapi sebenarnya cantik. hehehe perasan. masa majlis tunang tu memang cantik tapi tu lah.. emm emmm kos tinggi jugak untuk amik masa majlis kawin. nasib baik KakZie punya makeup memang power cun. tak menyesal amik untuk majlis nikah dan majlis sanding. rasa nak import je datang untuk majlis Perlis. yang kat Perlis tu cantik jugak. tapi conture light2 sangat so nampak lah segala pau yang kembang tu hahaha aku memang nak makeup neutral je. hehe tak lah malu sangat. overall ok la kot kan..? huhu


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...